2011. január 30., vasárnap

Hétvégi filmtermés!

5 megjegyzés:

Ab írta...

Beszámoló? :)

bloodflower írta...

Hát a Chalte Chalte a számomra kötelező hindi film, de mivel speckó, ezért nem is vesztegetek rá több szót.

A Tron iszonyat jó, nekem ez jobban tetszett, mint anno a Mátrix, pedig azt hittem akkor, h annál jobb akciófilm nincs. Kötelezően Imax 3d-ben kell megnézni, és így a látvány garantált. Valamint Jeff Bridges nagyot dob az alakításával, és a zene, amit a Daft Punk írt, kurva jó! Szóval lehet, h én megnézem mégegyszer :-)

A Black Swanról írok majd külön bejegyzést :-D

Ab írta...

A mátrix nekem nagy csalódás volt.
Illetve, csak másra számítottam.
Ugyanis van egy scifi szerepjátékrendszer, és abban van mátrix, azt hittem, hogy abból lesz a film... Még a trailer is belepasszolt ebbe az elképzelésbe (nagy gonoszság amúgy, hogy a trailer száma nem volt benne a filmben). Az első tron nekem nagyon nem jött be régen, úgyhogy nem is terveztem, hogy ezt megnézem, de, hm.
Amúgymeg a legnagykirályabb akciófilm a Kommandó. :) Szigorúan alámondásosan, vagy német hanggal. :)

nóri írta...

Végre megnéztem a Bollywood dvd-t amit adtál!!!:) nagyon tetszett!!
És rájöttem,hogy láttam még régebben egy másik filmet is,amiben a vonaton ismerkedik meg a lány egy pasival..arra már nem emlékszem,hogy melyik miatt,de az egyiköjük a hülyeségei miatt hátráltatja a másikat,ezért folyton lekésik a vonatot....nem tudod véletlen melyikre gondolok?:D
Jövő héten remélem lesz már netem is az albiban,akkor rákeresek arra a weboldalra amit még jómúltkor mondtál!:)

bloodflower írta...

Örülök, hogy tetszettek! :-D

De igen, tudom :-)
Anyu kedvenc filmje. Az a címe, h Jab We Met. Kikeresem neked torrenten, és le tudod majd tölteni.

Drukkolok, hogy legyen neted. Ezek szerint a költözés rendben folyt le. Majd írj részletesebben is!