2008. november 23., vasárnap

Tegnap!

Esik a hó! Vagyis esett. Hihetetlen, hogy szinte egyik napról a másikra itt a tél. Igazi ősz nem is volt, cscak pár napig.

A tegnapi napom este 8 és 11 közötti időszaka marha fárasztó volt. Már tegnap elkezdett esni Békáson, fújt a szél, és hideg volt, mint a fene. Este vége lett az óráimnak, de mivel minden jeges volt a lefagyott hótól, amikor az osztálytársam kocsijából kiszálltam az Árpád hídon, úgy döntöttem, hogy nem fogok gyalogolni. Lementem a Hévvel Batyira, aztán déli, és a vonatról leszálltam a Camponánál, hogy majd a fél órával későbbire szállok vissza ott, és azzal elérem a buszt. Magas sarkú cipőben mégsem nagyon ildomos a fagyott részeken gyalogolni. Vettem kaját, megettem egy műanyag télapó társaságában, és kibattyogtam óvatosan az állomáshoz, de csak nem jött a vonat. Aztán a családom nem éppen nagyon tevékeny és gyorsan reagáló segítségével sem derítettem ki semmit, fél órát vártam a következő vonatra. És azzal is gyalogolnom kellett, mert a buszt már javában lekéstem. Közben olyan ideges lettem, hogy 5 percenként megnéztem a menetrendet, és megállapítottam, hoyg nem én vagyok a hülye, mert a vonat benne van, ráadásul megáll ott is.

Aztán kijöttem az ősök hogy ne gyalogoljak egyedül, még szerencse, ha már rohadt kocsink nincs.

És kiderült, hoyg van az a szar vonat, de a másik vonalra terelték Érd alsó és nem Érd felső felé, mert csinálták a sorompónál a vágányt. De persze utastájékoztatás nincs, és nem én voltam az egyetlen, aki várt a vonatra. Csak gondolom azokért volt, aki kimenjen kocsival. Kezdem nagyon gyűlölni, hogy se normális vonat se busz közlekedés nincs ilyenkor este, és mág gyalogolnm is kell az állomásra, mert más választásom nincs, mert se ismerős, se barát se senki, aki haza tudna hozni.

Úgy döntöttem, ha vért pisilve döglök bele, akkor is felveszek hitelt, és veszek egy használt autót, mert nem tudunk meglenni nélküle. Így is, úgy is beledöglök, de legalább nem hazafelé gyalogolva. Akinek nem kell hazamenet fél órákat gyalogolni a kóborkutyák között az el sem tudja képzelni, hoyg hetente egyszer vagy kétszer ez milyen tortúra. Úgyhogy a jó tanácsokat köszönöm, nem kérem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

csak Smart-ot ne...könyörgöm :)