2008. november 16., vasárnap

Pihi!

A hétvégén sikerült annyit aludnom, amennyit akartam, finomakat reggeliznem és filmeket néznem. A világ csodálatos. :-)
Sikerült megtekintenem:
Az összes eddig nem látott Beugrót
6 Chaplin filmet
Egyedül nem megy
Wanted
Vadító szép napok
Oldboy
című filmeket

Bár most kicsit nyomott vagyok a hidegfront miatt, de holnap reggel már elég kipihenten fogok a szabim és a teendőimmel szembenézni, ha felkelek. Egy csésze kávé mellett a tanulás is jobban fog menni.

Ja, végre megjelent a Pálya magazin, és lehozták a két cikkemet meg az interjút. Kezdetnek nem is rossz. Már majdnem kész a motivációs levél, azt is elküldöm, kíváncsi vagyok, visszajeleznek-e. Valahol el kell kezdeni.

2 megjegyzés:

nóri írta...

juhu!gratula a cikkekhez!!!!:)

hüü,nagyon jokis filmeket néztél..az én listámon is rajta van pár...:)
majd vmikor megejthetnénk vmi filmnézős dolgot...akár nálam is:)
bár ilyen se volt még h ez a 7em már most bevan táblázva...de akkor most idöben szólok:-)

bloodflower írta...

Rendicsek! Filmnézésre mindig vevő vagyok! :-)
Sok sikert a hétre!