2008. november 29., szombat

Máj nyúz!

A héten annyit dolgoztam, mintha kettő emberből lennék minimum. De valahogy jót tett a szabi, és nem fárasztott le annyira. Van erőm élni, és bizakodni, ami jó dolog.
Tegnap voltam gitáron, és Sztivi megtanította a Kiskarácsonyt meg a Hull a pelyhest. :-) Mindjárt nekiállok gyakorolni.

Ja, és meg vam a babzsákom!!!!! Hétfőn szóltam a srácnak, és még aznap hozta is. Kicist ki volt bukva, mert a GPS-el sem talált hozzánk. Pedig hát nem bonyi. Szerintem. Nagyon kényelmes, iszonyatosan jó, azóta abban laptopozok, és a 2 órák csak úgy suhannak el, a fene tudja hova. :-D

2 hét múlva kezdődnek a vizsgáim. Pontosan annyi időm van még, mert jövő pénteken s szombaton suli van, következő hét szombaton 2 vizsga, azt követő szombaton megint kettő. Januárban pedig a második héttől kezdve minden héten lesz egy, vagy kettő, és 2 napot ki is kell vennem szabinak. Próbáltam a könnyebb tárgyakat felvenni előbb, hogy kari és szilveszter között a nehezebbekre normálisan tudjak készülni. Tehát decemberben 4 januárban 5 vizsgám lesz.

Ma találkoztam volna vadcsival, de mégsem jött össze. A délelőttöt viszont Nórival töltöttem egy kreatív műhelyben, ahol építéseknél használt PVC meg műanyag hálókat lehetett újrahasznosítás céljából táskának, pénztárcának meg egyéb jó kis használati tárgynak megvarrni. Nórinak sikerült hosszadalmas várakozás után egy szupi táskát összerittyenteni, persze nem mi varrtuk, mondom hál istennek. Nekem egy pénztárcám lett, kis helyes, ha kicsit elvarrom a szálakat, akkor nagyon klasszul fog kinézni, és feltöltöm a képet. Ha széthajtom, látszik rajta a HÉTFŐ felirat. A zsebén egy 10-es szám van.

Ja, és nem tudom, írtam-e már, de egy hete meghalt a kávéfőzőm, nem főzi le a vizet, és el kell vinnem a garival megcsináltatni. Szóval ma reggel ki kellett próbálnom egy coffe company kávét, mert az volt a közelben és rettentően kellett a kávé. És nagyon nagyon fínom volt! Lehet, rá fogok szokni, ha arra járok! A jövő héten biztos megyek a Kálvinra, mert ott találjátok ti is, az irish cat pub mellett. És bégelt is lehet kapni!!!!!

3 megjegyzés:

nóri írta...

:-) Majd szemmel tartom hogy mikor lesz legközelebb valami csináldmagad dolog,ugyis közel van,néha elsétálok arra:-)
Jómóka volt!!ilyennel kell megszínesíteni az életet!

Névtelen írta...

Mégegyszer bocsi!

bloodflower írta...

jaj semmi gond!
csak nem szeretném, ha januárban kapnád meg a határidő naplódat! :-)