2008. november 11., kedd

Sok2

cikk ír, gyakorolni
önéletrajz ír, szakmai gyakorlatot szerezni
motivációs levél ír önéletrajzhoz mellékelni
munkát valahogy megcsinál, és közben teljesen kivan
cikk ír, gyakorolni, hogy legyen mit leadni pénteki határidőig

Már csak 3 napot kell kibírnom, és végre mehetek szabira. Rám is fér, mert ez a pénteki leadási határidő, meg az, hogy legalább 2 ember helyett dolgozom most bent, meg az, hogy még nem írtam meg az önéletrajzot, a motivációs levelet meg mellé valami bemutatkozó publikációt, meg az, hogy hulla vagyok, és a napot már csak frissen főzött kávéval tudom elkezdeni, meg az, hogy még meg kell írnom egy esszét és el kell kezdenem tanulni, meg az, hogy bent úgy érzem, kicsúszik a lábam alól a talaj...

...vezet oda, hogy ki fogok bukni, ha ez tovább folytatódik. Nem baj, 3 napot még gürizek, és utána már kidögölhetek. :-)

Ja, mondtam már, hogy a vilég legutálatosabb faja az IT-s "szakember" a multicégnél? Soha ne menjetek multihoz, mert az IT-tól fogtok függeni! Aranyszabály.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

kitartas kisasszonka. az it is halando *gonosz mosoly*
nyehehe

tudok segiteni vmiben? kivalo kavet fozo kavezokat ismerek :)

bloodflower írta...

de még mennyire halandó, főleg, ha jól meggyepálom :-)

mmm imádom a kávét!!!!!!
hol és mikor? :-)

Névtelen írta...

jövő szombaton van sulid?

bloodflower írta...

ühm... :-(
Este nyócig húzom
De jövő héten szabin vagyok!!!!! :-)
Hatalmas öröm a kisebb ürömben. :-)))))

Névtelen írta...

Sebaj, közben rájöttem, h nekem sem jó. :(
most héten vagy szabin? mit szólsz a csüt. estéhez? sajna csak hattól érek rá, de egy kávé belefér. :)

bloodflower írta...

Én meg akkor megyek a tüdőgondozóba gyógyszert feliratni. :-( Délután kettőre megyek, de úgy tervezem, hogy nem szabadulok, csak este 6-kor.
Úgyhogy ez most sem fog összejönni. :-(

Névtelen írta...

Dehát ha hattól érek rá, meg te is hattól érsz rá?!

Nem értem...
Fáradt leszel?

bloodflower írta...

Az este 6 csak egy tipp volt, mert nem tudom, mikor végzek. Ráadásul itt Érden leszek, gondolom te meg Pesten végzel 6-kor. Úgyhogy az megint idő, mire olyan ponthoz érnénk, ahol mindkettőnknek jó.
Csak nem merem beígérni, hogy aztán le kelljen mondanom, mert nem tudom kiszámítani. Lehet, h sokan lesznek, lehet, h kevesen. Keressünk inkább egy más időpontot jó?

Névtelen írta...

okés, aszittem pöstre jössz. :D Jövő hét szombat, olyan öt húsztól? Kávé és duma három órában. :D
Fedezzünk fel vmi új helyet.