2008. november 24., hétfő

...

Sikerült a legkevesebb idegeskedés és csekély másfél óra alatt feliratnom a gyógyszeremet, aminek határtalanul örülök!

Esik a hó, nincs oly hideg, és nagy szép látvány is! Kellemes volt a hóesésben sétálni, osztom Nóri véleményét. :-) Vettem egy fekete kardigánt, mert azom még nem vala, és mert kell a sok finom puha kardigán. Csizma is kéne, mert a mostani kicsit töri a lábam, de azt nem találtam. Sebaj, úgyis tudom, hoyg meglelem álmaim csizmáját!

Mi is van még, amit le akartam írni?

Ja igen. Gyászban vagyok, mert elromlott a KVfőzőm. Amit augusztusban kaptam, és csak 3 hete használok rendszeresen, hetente legalább 6x. Egyre kevesebb víz folyt át a tartályából, míg a végén már semmi. Nem lenne szabad ennyi idő után elvízkövesednie, úgyhogy ma becsomizom, és holnap elvitetem apuval a teszkóba, hogy csináljanak vele valamit. Vagyis először meg kellene kérdezni, hoyg van-e szervízük. Ha nem csinálják meg, akkor a maradék apu féle karipénzből meg a saját pénzecskémből veszek egy kicsi mokkakávéfőzőt, mert most, hogy napi szinten fogyasztottam a Segafredo-t, nem tudok presszókávé nélkül élni.

Amúgy apu karipénzét először félre akartam tenni, mert ugye gyűjtök a kocsira. De aztán úgy döntöttem, hogy egy részét befektetem, és veszek egy babzsákfotelt. Mert kellemes a deréknak, a nyaknak és jó kis zizegős hangja van, ami altat.

Ma reggel elég nehezen keltem fel a szabi utáni első munkanapon. Jól esett, hoyg ma végre tevékeny voltam egy kicsit, de azt is meg lehet szokni, hogy mindennap akkor kelek, amikor akarok. Bár az itthonlét hosszútávon az agyamra megy, de sajnos máshol nem tudok pihenni.

Kicsit a hideg idegesít, ugyanis nálunk a lakásban 22 fok van. este apu teljesen leveszi 18 fokban, mert szerinte egészségtelen 20 fokban aludni. Ha fázom, öltözzek fel. Ez is egy kedves hozzáállás. Ma mondott egy elég nagy hülyeséget. Miszerint minden plusz fok 10-15 ezer forinttal megnoveli a fűtésszámlát. Tehát ha én most 22 fokról felvenném a fűtést 24-re, akkor 30ezerrel többet kéne fizetnünk. Nem sűrűn normális, úgy érzem. csak az a baj, hogy nem vagyunk egyformák. Van, aki 3 pulcsiban meg takaróbal jól érzi magát, vagy nem fázik, de más igen. de ezt nem akarja megérteni, mert... Mert nem. arra bezzeg soha nem kér meg, hogy szálljak be a fűtésszámlába. Ebből tudom, hogy nem a pénzről szól ez az egész. DE hát ez így van, és amíg nincs saját lakásom, még el kell viselnem, hogy így basáskodjon felettünk. Az tuti, hogy én másképp csinálom. Nehogy már a fűtésen kelljen spórolnom! Főleg, ha majd gyerekem is lesz egyszer. Nehogy már ne tudjam megadni neki a minimális kényelmet, ami kell egy normális élethez!

Na ennyit az ügyekről és bajokról. Most szabadidőmben, amíg a vizsgaidőszak el nem kezdődik, önszorgalomból újra elővettem a helyesírási szabályzatot, nehogy már a oda nem figyelés miatt elírjak valamit! Ha egy kicsit foglalkozok vele, azzal azt érem el, hogy jobban odafigyelek cikkírásnál, és nem kapkodom el.

És a gitárt is gyakorolnom kell, mert mostanság elhanyagoltam kissé.

Megyek fodrászhoz is, és nemsokára a fogorvoshoz is el kell látogatnom.... Jáj

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha már magadtól is erre az elhatározásra jutottál, felhívhatom a figyelmed egy hibára, amely minden irántad érzett ragaszkodás ellenére nem hagy nyugodni?

bloodflower írta...

hát hogyne
bár néha jobb gyűjteni az aranyat

Névtelen írta...

akkor hallgatok.