2009. augusztus 22., szombat

Régiek...!

Találtam 2 régebbi piszkozatot, amiket valahogy elfelejtettem publikálni. Igazából érdekes, akkoriból való, amikor kissé frusztrált voltam a vizsgák miatt, és minden idegesített, minden szemet szúrt.

"A nőknek mindig van valami bajuk.
Ha nincs pasijuk, akkor az. Ha van, akkor az. A nők választanak, persze abból a készletből, ami az orruk előtt van, de csak ők választanak.
És utána megy a nyavalygás, hogy a férjemnek nincs kedve elmenni nyaralni, meg nem bírja a meleget, nem bírja a gyereksírást, nem segít a ház körül, nem ad pénzt stb."

A másik pedig egy párbeszéd:

"

- Én nem értem ti mitől féltek annyira! Ha hármas lenne az átlagotok sem dobnak ki benneteket államiről! Buknak annyian, hogy sztem ez a legkevesebb amitől tartanotok kellene!

- Épp most hallgatom a litániát mástól is, h miért vagyok olyan hülye, hogy itt görcsölök ilyen átlaggal.

- Sztem is fölösleges! Görcsölj más miatt! Van még egy csomó más lehetőséged! :-)"

Nincsenek megjegyzések: