2009. augusztus 9., vasárnap

Mainapság!

A fél napot végigdöglöttem és haldokoltam.
Semmi különös, csak meleg van, és ki vagyok merülve.

De aztán úgy döntöttem, hogy felkelek, és járok egyet.
Szert tettem a kedvenc kólámra, aminek sajátos szegfűszeges íze van, és csak maccsben lehet kapni, de ott sem, mert a boltból mindig ez fogy ez szerány ára miatt a leghamarabb.
Meg persze voltam könyvesboltban, és szert tettem szép könyvekre nagyon ócsón.
Érdekes, ahogy az akciós könyveket manapság hirdetik. Néha az az érzésem, a Szajna partján vagyok, és egy bouquiniste tolja a kezem alá pontosan azt a kötetet, amivel már fél perce szemezek

Franciát tanulok. Mert tanítani fogok, és fel kell frissítenem a tudásom.
nagyon várom már, ez egy hatalmas előrelépés lesz nekem minden szempontból.
Kiélvezem a 2 hetes szabimat, feltöltődöm, és utána belevetem magam a nagy tanulás-tanítás hadműveletbe. :-)

Meg kell írnom egy suliújságba beígért cikket az olvasóligetről, ahol tegnap voltunk B. barátnőmmel. Jó hogy mostanában ennyi ideje van rám. Az nem, ami miatt van, de az a tény, hogy van, az jó.

Na hát ilyen és hasonló elmetágító tervek szerepelnek ötlettáramban.
Remélhetőleg nem vállalom megint túl magam, mint ahogy eddig szoktam.
Most finom friss illat áramlik be a nyitott ablakon, és hallok mindent, ami körülöttem történik.

Nincsenek megjegyzések: