2009. augusztus 19., szerda

Mindennapok

Rájöttem, hogy azért nem blogolok mostanában, mert soha nem hozza be a sima blogger.com oldalt a net rendesen. 10 frissítés után megunom.
Most is nagy nehezen engedett be.
Ráadásul az első két soromat véletlen Ctrl+A-val kitöröltem. :-S
Már fáradok.
Jó ez a szabi, csak vhogy amint érzem, hogy van egy pici energiám, ami alvásból vagy egyébből származik, azt rögtön fel akarom használni, és keresem, hogy "na mit lehetne most csinálni". Valahogy egyensúlyt kéne találnom.
És arra is rájöttem, hogy mostanában keveset fájt a fejem, de ez a szabi alatt kiegyenlítődött, mert mostanában többet fájt, mint kellett volna.

De este voltam lakótársnőmmel jazz koncerten, és nagyon nagyon jó volt.
A banda Depeche Mode feldolgozása, a Personal Jesus eszméletlen jó volt. Már annyira éreztem a zenét, hogy amikor eg ybravúros gitárhang jött ki a helyes gutáros hapsi kezei közül, ugyanúgy vigyorogtam, ahogy ő. :-)
Teljesen olyan érzésem volt, mintha szeretkeztem volna a zenével... Eszméletlen érzés volt.

Nincsenek megjegyzések: