2009. március 3., kedd

Minden napok...

A nővérem rám parancsolt, vastag betűkkel, hogy írjak blogt. Úgyhogy írok. :-)
Kihevertem a betegséget, most már tényleg. Ennek örömére ma voltam gitárórán.
Remélem később rá tudom venni magam, h gyakoroljak.
Most kicsit fájnak az ujjaim.

Már meg vannak a boltok, ahol vásárolok, és az is, hogy mit hol veszek meg. Van egy nagyon tré CBA a szomszédos Ramada szálló mögött, ott van jó víz. Az egyik szobanövényem kipusztult, vennem kellett másikat. Egy bétel pálma lett a győztes. Szép nagyon, ezt nem fogom átültetni, mert a tápanyagszegény talajt kedveli. Van egy gyönyörű Fellini poszter a szobámban.
Az Édes élet rajzolt plakátja, rajta Anita Ekberg és a cigarettázó Mastroianni. Borzasztó szép, és illik a szoba hangulatához. Csütörtökön megyek haza és egészen szombat délutánig maradok. Akkor jövök vissza, és megyek színházba. Az osztálytársam, aki most beteg, még nem tudom, hogy eljön-e, de ha nem, akkor megint egyedül megyek, és rajtam marad egy jegy. Remélem nem így lesz.

A fülbevalóra még mindig vágyakozom, de ez direkt van, mert kell valami, amire vágyakozhatok. Fenntartom az érdeklődésemet, és ha még kint van a kirakatban, amikor megyek haza, megcsodálom. De nem fogják megvenni előlem, úgyhogy még várok egy kicsit, hogy teljesen szerelmes legyek belé. :-)

A munka megy, a szokásos mederben folyik, hol szembesülök egy-két idiótával, akik az alap dolgokkal sincsenek tisztában, hol meg magam vagyok(és elhagyott... :-D ), és csinálom a dolgom.

No, helyzetjelentésnek ennyi.

Ja, véletlenül szénsavas vizet vettem mentes helyett. Megzavarnak a lepusztult környezetek, mint a CBA. Nem baj, majd kirázom belőle. :-))))

U2-t töltök/hallgatok, HUgh Laurie-t olvasok, és remélem nemsokára hallgathatok is. :-)

Elutaltam az első igazi lakbért.

Kezdek felnőni, és borzasztóan imádok egyedül a szobában ücsörögni, és akár bámulni a falat.

7 megjegyzés:

mewmewgp írta...

"Van egy nagyon tré CBA a szomszédos Ramada szálló mögött, ott van jó víz."

ez s mondat nagyon állat :ĐĐĐĐĐ

Szegényke, melyik döglött meg?

Névtelen írta...

dejó :)

bloodflower írta...

Ugye? :-)

Ja, a bambusz.
megsínylette, h áttettem másik földbe. De nem baj, majd egyszer szert teszek mégegyre :-)

Névtelen írta...

Hogy tetszett Lóri? Én nem olvastam, Petinek vettem meg amikor megjelent szülinapjára, neki nagyon bejött!

bloodflower írta...

Emléxem, h mesélted, azért is olvastam el, de nekem egy kissé vontatott. Amúgy aranyos, semmi extra, van benne néhány poén, de azért én a tv-ben jobban szeretem nézni. :-)))

Névtelen írta...

Várj, a balekot olvasod, vagy a Dr. House címűt (amit nem ő írt)?
Persze, nyilván nem magasirodalom..

bloodflower írta...

A Balekot.
Nincs bajom a nem 2magasirodalommal", ha rá vagyok hangolódva, vagy a műfajűnak megfelel, akkor egy Nora Robertsen is el tudok szórakozni.
De ez vhogy túl vontatott. Az eleje még érdekes, de nekem folyamatosan olyan érzésem van, hogy többnek akar tűnni a könyv, mint amit tud nyújtani.
De mondjuk annyira nem rossz, csak kicsit csalódást okozott, mert azok után, h mennyit reklámozták és dícsérték, jobbra számítottam.
De majd csak végigolvasom. :-)