2009. március 9., hétfő

Ék szer!

Megvettem! Olyan klassz az üzlet, gyönyörű gyűrűk meg egyéb ékszerek vannak, borzasztóan jól esett már nézelődni is! Az a legjobb az ékszerbolti nézelődésben, hogy tudom, soha nem tudnám az összeset olyan szívesen hordani, de így, egy rakáson nagyon jól néznek ki, és teljesen feltöltődöm, ha egy halom ilyen gyönyörűség között lehetek. A fényükből rám is ragyog egy kevés :-)
Szóval megvettem, és ígéretemhez híven fel is teszek róla képeket.

Oldalról:


Szemből:
Így fogom hordani. Szépséges ezüst. Amikor felpróbáltam, és megnéztem a kis tükörben, kibukott belőlem, hogy pont úgy áll rajtam, ahogy elkézeltem. Az eladólány csak mosolygott. Én meg most nagyon örülök, mert egy széséggel több van a szobámban. És hozzá kell tennem, hogy most akciós volt, és potom 1800 HUF-ért sikerült szert tennem rá.

7 megjegyzés:

mewmewgp írta...

sirály :)

ennyi pénzér állati jó.
Engem paragrafusra emlékeztet XĐ

bloodflower írta...

Hát kinek mi volt jogászkám. :-)
Sok láttál ilyet anno mi? :-)
Sztem még mindig két s betű egymásban

Elhagytam a gitárpengetőimet :-(((
sehol sem találom őket :-(((

Névtelen írta...

Nagyon szép!
De szerintem is echte paragrafus.
Nálam semmi szakmai ártalom nem áll fenn...
Melyik üzletben vetted?

bloodflower írta...

Ja, és elnéztem, nem is 1800 hanem 1600-ba került. :-) A vége 80 HUF, ezért emlékeztem a hatos helyett 8-ra.

Nekem eszembe se jutott, h erre emlékeztet. Ti összeszövetkeztetek ellenem! :-)
Schmuck karikagyűrű szalon a neve eme becses helynek. :-)

Névtelen írta...

Ott vettük a gyűrűinket két éve :)

Névtelen írta...

Tényleg jó választás, szép, tetszik! :)

Hord egészséggel! :)

bloodflower írta...

Oh, most, h mondod, tényleg rémlik!
De jó! :-)
Még láttam is hasonlókat a tieitekhez! :-)