2009. március 13., péntek

BorítÓ!

Engem is utolért a "fiktív borító" mánia.
A lényege, h három lépésben különböző online forráshelyekről lementett adatok alapján szerkessz magadnak egy zenekar új albumához egy fiktív borítót.
Az alábbi szöveget a következő helyről kölcsönöztem:
http://aszerk.freeblog.hu/archives/2009/02/22/Na_es_a_tied_milyen/

"1. menj a Wikipedia Random Article oldalára. A cikk címe az együttesed neve.
2. ugorj át a random idézetek oldalára és a legutolsó idézet, utolsó 4-5 szava lesz a bandád első albumának a címe.
3. végül a Flickeren az utolsó 7 nap legérdekesebb képeiből a harmadikat mentsd le, ez lesz a cd borítója, bármi is legyen rajta.
4. Opcionális: minimális képszerkesztő tudással kreáld egybe a 3 összetevőt."

Direktlinkek a szerk blogjában is elérhetők, egyszerű szövegszerkesző a Paint, én GIMP-et használtam. A mai borító, ami a kedvencem lett:


Az az eszméletlen, hogy olyan találó kreációkat ad a véletlen. :-)
Én azért szeretek ezzel eljátszani, mert annak ellenére, hogy nem tartom magam kreatív alkotónak, ezzel az egyszerű technikával olyan borítókat készíthetek, ami büszkévé tesz. Pedig csak 3 önmagában létező dolgot illesztettem össze a véletlen segítségével. Jó játék! És mindenki csinálja! Játszatok ti is!

2 megjegyzés:

mewmewgp írta...

"egyszerű szövegszerkesző a Paint"

öööööö...

bloodflower írta...

izé

képszerk.

afranccc

na jó
javítom