2009. március 27., péntek

Ma...

Soppingoltam ma egy kicsit, szert tettem egy integetőcicás mobildíszre, kép mellékelve, és potom pénzért 3 nagyon szép felsőre. Máris imádom azt a kínait, ahol az utóbbi 3-at vettem, és az lesz a törzshelyem. A következő egy szép kék esernyő lesz, amit veszek, mert a nagy hóesős, szélviharos napon háromszor csavarta ki a kezemből a szél a régit, és mérgemben kidobtam. De sebaj, úgyis rossz volt már.
Láttam egy gyönyörű fekete Ferrarit, egy néger pasit, akin női kitömött melltartó, és felcsatolt nyanyafenék volt, egy gimis párt, akik közül a lány sírt, a srác meg átölelte, bárányfelhőket úszni az égen, sok embert, akik ezt a gyönyörűséget mind nem vették észre, és néhány fiatal lányt egy ruhaboltban, akiknek olyan üres volt a tekintete, mintha üveggolyó lett volna a szemük helyén.

Észrevettem, amikor lehangolódtam, és vissza tudtam zökkenni a könnyed hangulatba. Kipihenten ébredtem reggel, és az egész napomat átitatta a tavasz. Végre lebeghet a kabátom a könnyű szélben, süti a nap a hátamat, és nem kell kilós súlyú meleg ruhadarabokat viselnem. Csicseregnek a madarak, és remélhetőleg a fák is rügyeznek.

Boldog tavaszt mindenkinek!

1 megjegyzés:

nia írta...

Mi ez a nagy csend? :)