2009. március 22., vasárnap

Hét vég!

Kultúrcsaj voltam, de amilyen pörgős volt a hetem, plusz ahogy lüktetett a tegnapi napom, olyan "lekvár" vagyok ma. Nem bírok felébredni, két alvás között eszem, és egyéb szükségleteket végzek. Most egy picit jobb a helyzet, de ez a nemlétező front engem igenis padlóra küldött.

Jó lenne egy kis eső, hogy változzon egy kicsit az idő.

Néztem Dr. Házat, meg Beugrót, tegnap eszméletlen sokat sétáltam, néztem kiállítást, már tudom hol van és hogy néz ki. Vettem egy könyvet, főztem, ettem nem kis mennyiséget, láttam Rudolf Pétert és Györgyi Annát a Centrál színház környékén, vettem magamnak egy szál szépséges rózsát, megreparálom az összetört lámpámat.

Ennyi a hétvégére, jövő hétre megpróbálom betervezni a legkevesebb dolgot, mert megint kezdődik a koncentrálképességem visszafejlődése, és esik ki minden a kezemből.

Nincsenek megjegyzések: