2009. február 27., péntek

Gondolatok!

Barát az, aki megérti a múltadat, hisz a jövődben, és elfogad olyannak, amilyen vagy.

Forrás: a hűtőnk


Amikor elolvastam, elgondolkodtam, vajon van-e ilyen ember az életemben? Amúgy kevés ember van egyáltalán az életemben, részben azért, mert nem engedem be őket, részben azért, mert nem is keresnek meg olyan sokan. Nem vagyok nagy társasági ember, de most(ez persze a náthától is van) nem is bánom. Sok energia kell ahhoz, hogy fenntartsam a kapcsolatot emberekkel, viszont én úgy vagyok vele, ha vannak ilyenek, azokat nem is érdemes fenntartani, mert egy ideális kapcsolat nem kerül energiába, hanem te is meg a másik fél is feltöltődik.

Ha sokszor mondogatom, akkor el is hiszem. Vagyok, aki vagyok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) Mintha minden mondatot én írtam volna. Pont ugyanígy gondolkodok.