2009. február 25., szerda

Ma...

Ma "itthon" maradtam, hogy tudjak regenerálódni, mert kezdett elkapni valami nátha vagy betegség. vasárnap már túl leszek rajta, de addig még ki kell bírnom ezt a hetet. Szerencsére gyorsan át fog vonulni rajtam, és a tüdőm is megkönnyebbül.
Amúgy az én hibám, mert meg kéne már tanulnom lazítani, meg kikapcsolni magam adott időben, és ha érzem, hogy fáradok, akkor nem erőltetni a tennivalókat, hanem leereszteni.
De lehet, hogy csak az elmúlt néhány hét feszültsége jött ki rajtam. Akár mi lehet. Sokat már nem rágódok rajta, hanem a gyógyulásra figyelek.

Jövöhéten hazamegyek, fel kell iratnom gyógyszert, és már a család is hiányol. Úgyhogy csütörtökön haza, vasárnap vissza. Pénteken otthonról megyek dolgozni. Érdekes lesz vonatozni ennyi idő kihagyás után.

Amúgy nagyon jól érzem itt magam, olyan, mint egy menedék. Szívesen jövök ide munka vagy egyéb elfoglaltság után, mert tudom, hogy nyugalom és biztonság vár, és ez nagy szó. Nem mintha otthon nem szerettem volna lenni, de ott sokan vagyunk szűken, és ha az ember fáradt az ingázás miatt, akkor sokkal több minden idegesíti. Még kell pár hét, amíg ráhangolódom maradéktalanul az ittlétre, de nem lesz vészes. Nem vágyom most nagyon az emberi társaságra, majd talán kicsit később, de most el vagyok a nagy nyugalmamban. :-)

És úgy, de úgy vágyom egy új fülbevalóra. Konkrétan egyre, amit a körúton láttam egy ékszerüzlet kirakatában. Ha jó leszek, és nem leszek pénz szűkében, meglepem magam vele. :-) Szeretek ékszert kapni, főleg magamtól. :-)

9 megjegyzés:

mewmewgp írta...

és hogy néz ki a füles?
van hozzá képed? ;Đ

(ehhez az volt a kód, hogy morte....)

bloodflower írta...

halálos :-)
nincs kép, csak a fejeben, meg mindennap ott megyek el előtte, legrosszabb esetben is kétszer

amúgy van hozzá képem :-))

olyan, mintha két s betű tükrozve egymásban lenne, és van egy-egy pici strassz a közepében

ja, és ezüst

nóri írta...

az ékszervásárlást én csak támogatni tudom!!!:D és a legjobb azért a sajátmeglepiékszer..mert garantáltan az ízlésednek megfelelő;)



jobbulást szomszéd!:)

bloodflower írta...

köszi! túl hangosan köhögök? :-)

a saját ízlés kérdésben egyet értünk, bár ha valakitől kapok ékszert, az azért tud feldobni, mert az a valaki ismeri az ízlésemet, vagy olyan érzelmek kötnek hozzá, amik az ékszert a mennyekbe repítik

nóri írta...

az ékszerek varázserővel bírnak,akárhogy is nézzük:-)
majd a képet átküldöd nekem?kielemezném:D

bloodflower írta...

ja hát akkor ha már ennyien kéritek, csak le kell fotóznom :-)
de nem egyszerűbb, ha megveszem, és megmutatom, és úgy elemzed ki? :-)))

Névtelen írta...

Úgy nem egyszerűbb, mert akkor én nem látom. :(

bloodflower írta...

de ha megveszem, akkor csinálok róla képet :-)
külön a te kedvedért!

Névtelen írta...

Ez nagyon jó hír, köszike. :)))))