2009. február 8., vasárnap

Lak Ás!

Tegnap felvittük az osztálytársnőm és a barátja segédletével leendő honomba a cuccaimat.
Kissé kopár a szoba és sok hely van még, de néhány cucc még hiányzik.
Veszek valami szép cserepes virágot, a közelben van egy virágbolt, ott nagyon szépeket láttam, meg valami szép virágot is.

Már alig várom, hogy megvegyük a matracokat, akkor viszem fel a maradék cuccomat is, és már csak 5 nap, amíg hivatalosan is beköltözöm. Tegnap kipakoltam mindent, amit tudtam, hazahoztam a táskákat, kidobtam a dobozokat, és egy csomót ajnároztam a kiscicát. :-)

A legeslegjobb az volt, amikor elnyúltam a babzsákon, és hallgattam a csöndet. Olyan megnyugtató és békés volt minden. Jó lesz nekem ott, tudom. Meg az is jót fog tenni, hogy nem kell naponta 1,5-2 órát ingáznom hazafelé.

És vannak kulcsaim is!!!! :-D

5 megjegyzés:

nóri írta...

:-)
Örülök,hogy jó volt az első benyomás!!!
Csütörtökön mikorra tervezed a BEKÖLTÖZÉST?:-)

bloodflower írta...

Hát mindenképp munka utánra :-( :-)
Max 5-ig maradok bent és olyan fél 6 és 6 között magyek majd ...Haza :-)

Névtelen írta...

gratulálooook!
Mindkettőtöknek!

Névtelen írta...

Gratula az új saját kuckóhoz! :)

bloodflower írta...

Köszi!
Hát még nem saját, de valahol el kell kezdeni! :-)