2009. február 21., szombat

Lak ás...!

Berendezkedtem. Takarítottam, a polcok a helyükre kerültek, lyukat kezdtem beszélni a lakótársam hasába és elcsórtam néhány könyvét, amit persze nincs időm kiolvasni. :-)
Belaktam a szobát, mostam, főzőcskéztem, takarítottam, hallgattam, ahogy a szomszéd elemi erővel tuctuczenét bömböltet.
Kényeztettem, fotóztam, vadítottam, babusgattam, szemléltem, egyszer-kétszer etettem a macskát. Néha elgondolkodom azon, mit láthat, amikor olyan helyet fixál hosszan, ahol én csaak a nagy büdös semmit látom.
Hallgattam a zajokat, a zörejeket, a zúgásokat, cipőkopogásokat, néha a kutyaugatásokat, érzem a füstölő szagokat és az ételek illatát.
Néha beverem magam egy sarokba, könnybelábad a szemem.
Néha érzem a nyugalmat, ami körülvesz, könnybelábad a szemem.
Vettem növényeket és nézek majd takarót meg díszpárnát. Kicsinosítom, otthonossá teszem a lakást. Beszerzek még egy posztert is, és lesz még egy nővérem féle festmény is a falon.
Már voltak itt anyuék is, elolvadtak a cicától, és megetettem őket. Mármint anyuékat, és igazi étellel.
Jó itt. Még mindig fáradtan esek haza, és alig tudom magam kipihenni, de már nem vagyok ingerülten fáradt, hanem nyugdotan fáradt. Ez azért sokat számít. Az, hogy az ember lenyugszik. Bár sokat pörgök, főleg a lakótársam szerint, de majd lehet, elmúlik az is, vagy átváltozik valamivé, ami jobb.

Eddig ezeket a filmeket tekintettem meg:
Ha igaz volna
Pillangóeffektus (Ashton Kutcher úgy néz ki benne, mint Gael Garcia Bernal)
Üzenet a palackban(Kevin Costner nem tanult meg egyetlen mimikai mozdulatot sem a kilencvenes évekre, de Paul Newman még mindig a régi, hiába öreg :-) )
Kung Fu Panda ( ezt mér egy csomószor láttam, és anniyra cuki :-))))

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na látod, lassan, de biztosan olyan irányt vesz az életed, amilyet szántál neki!