2009. november 1., vasárnap

Hét!

Bepakoltam mindent.
Na jó, nem mindent, de a legtöbb dolgot, ami mobil és mozdítható, azt igen.

A héten iszonyú sok dolog történt velem.
Voltam koncerten, helyettesítettem, ebből kifolyólag én lettem az utált és magasztalt személy is a csoportban. Na nem mindenkinél. Voltam Christian kurzuson, suliban, színházban, megnéztem egy barátnőm új albérletét. Voltam otthon tüdőgondozóban is és 3/4-ed óra alatt végeztem, ami egyszerűen hihetetlen számomra.

Testileg most nem érzem magam a legjobban, lelkileg pedig hatalmas kilengéseim vannak. Ilyenkor általában arra gondolok, milyen különleges élményt éltem át csütörtökön, a kurzuson. felidézem a látottakat, hallottakat, meg azt, amit éreztem. Valamit megindított bennem, mert azóta valahogy élesebben érzékelem magamat és másokat is. Kíváncsi leszek, mi a folytatása.

Nincsenek megjegyzések: