2009. november 26., csütörtök

Gondolatok!

Az a baj, hogy folyton azt hiszem, a világ csak bántani akar.
Pedig nem kéne, mert valószínűleg nem így van.
Ha azt érzem, hogy meg tudom magam védeni, akkor ez a hit nincs jelen.
Tehát meg kell tanulnom, hogyan védejm meg magam szellemileg és fizikailag.

Basszuskulcs, hogy erre 24 év kellett, mire megfogalmaztam.
De legalább nem, vagy csak nyomokban izgatom magam azért, hogy amíg eljutok ezen felismerésig, és már tudom is, hogy mit kell csinálni, addig menniy embertől távolodom el, és hányat bántok meg akaratlanul. Gondoljon mindenki, amit akar, nekem a lelki életem a legfontosabb.

Amúgy ma egyik pillanatról a másikra náthás lettem. Minden előjel nélkül. Reggel kicsit kapart a torkom, és fáztam, mert nem volt fűtés, vagy csak alig. De most meg olyan buci a fejem, és úgy fújom az orrom, mint a fene. Valszin a fogam miatt vagyok megint taknyos, és azért voltam az pontosan ugyanekkor 1 hónapja is.

Nincsenek megjegyzések: