2009. október 28., szerda

Frekvencia!

Na most nekem nagyon nehéz a dolgom, mert valahol mindenkivel egyet értek, és még véletlenül sem tudok objektív maradni ebben a kérdésben.
Az egyik barátnőm a D rádió alkalmazottja, nem régóta, de jól érezte magát ott, és hngyányit jobban beleláttam abba, hogy hogyan működik egy rádió. Magam elkötelezett S rádió, főleg B reggeli műsor hallgatója vagyok, amelynek a műsorvezetőit én szeretem, mindenki más meg mondjon, amit akar.
Továbbá mindkét rádiót nagyon tisztelem, hiszen lehet fanyalogni hogy milyen zenét játszanak, vagy mennyire kereskedelmi, mert ugye elsősorban az, de az tény, hogy két olyan országos lefedettségű adóról van szó, akiket az egyszeri emberek azért hallgatnak, mert vagy szeretik, vagy nincs más, vagy mert pontosan azt a 20 számot hallják folyton, amely az ő "ízlésüknek" megfelel.
Mások ízlése felett nem szabad pálcáttörni én azt mondom, tehát szeressen mindenki olyat, ami megfelel a személyiségének.
A másik tény, hogy a külföldi befektetők és vezetők miatt a D és S rádiók olyan profizmust hoztak a szakmába, és olyan rádiósokat és egyéb szakembereket gyúrtak ez alatt a tíz év alatt, amely az összes többi rádiónak segített a működésben.

Szépen hanngzik hogy vérfrissítés, meg új adók meg új műsorok, és hogy radio café feeling, meg hogy legyen minden rádióval ugyanaz, mint a Petőfivel, aminek jót tett a változás.
Szépen hangzik, csak legyen is így, és ami kell a népnek, azt ne vegyék el tőle, értem ezalatt mondjuk a B reggeli műsort, amelynek mondom, lelkes híve vagyok magam is.
És legyen így, bárcsak lenne, és bárcsak ne lenne az az ideológia megette, amelyet mindenki mond, és ne bizonyosodna be, hogy ez az ország ennyire élhetetlen.
Nem értem, hogy néhány rádiót, akik eddig is százmilliókat nyomkodtak a magyar állam zsebébe, miért nem lehet békén éldegélni hagyni, és miért ne lehetne más adóknak a régiek eltüntetése nélkül új frekvenciákat adni.

Személyes hozzáfűznivalóm pedig az, hogy a magyar kereskedelmi tévécsatornákat kéne inkább jobban a pöcegödörbe nyomni, és nem az ezekhez képest ártalmatlanabb rádióadókat.

Sajnálom az embereket, akik elvesztítik a munkájukat, kívánom hogy ne így legyen, és hogy kapjanak máshol egy jobbat, vagy más formában maradjon meg nekik ugyanaz. A legnagyobb vesztesek ők, akiknek egy idióta döntésen múlik a munkahelyük.

Nincsenek megjegyzések: