2009. november 21., szombat

ÍrJ!

Rájöttem, hogy az origo egyik újságírója akarok lenni, olyan rovatokba akarok írni, amikben vállalható kritikákat, interjúkat és riportookat készítenek hazai és külföldi színészekről és színésznőkről.
Vállalható a szubjektivitás, érezhető, hogy a szerzők szeretik csinálni, ott az összes "örkényes" ismerős színész a cikkekben, villog a pezsgéstől az összes interjú és riport, és imádnivaló, ahogy felvállalják a merőben szubjektív, de okos, értelmes és laza véleményüket a szerzők.
És megfelelően keveredik a bulvár és a minőségi újságírás. Teljesen vállalható.
Én is vállalni akarom.

Csak ez a feszülés múlna már el az állkapcosmból...

3 megjegyzés:

nóri írta...

Mit fognak csinálni a fogaddal?Vagy megkell várni hoyg simán elmuljon a fájdalom?:(
ja egyébként,azt hiszem itt hagytál egy farmerdzsekit,lehetséges?
nem vagyok benne bizti,mert mostanában nagy volt az átjárás..és lehet más hagyta itt..

bloodflower írta...

Nem tudom, mert még nem értem el a dokit :-((((
Valószínűleg kihúzza. Remélem minél hamarabb.

Lehet, hogy én hagytam ott, mert idefent egy sincs, és haza sem vittem.
Ha remdben lesz a fogam, akkor majd felnézek érte jó? És adok egy puszkót Tóbiásnak :-DD

nóri írta...

okés:)
Jobbulást a fogadnak!!