2009. június 6., szombat

Vizs gálat!

Most esztétikatörténetet tanulok, és mi tagadás, módfelett élvezem.
Amúgy nem hiszem, hogy normális lennék. Azt mindenki döntse el, hogy jó ez így nekem, vagy nem.
Történt ugyanis, hogy a múlt hétvégén nem bírtam annyit tanulni, mint akartam.
Egyszerűen nem ment a fejembe a Görög-római irodalom múfajai vázlat. Nem tudok vázlatból tanulni. Képtelen vagyok. De könyv csak úgy volt megadva, hogy az órai anyag vonatkozó részeit ki kellet volna mazsolázni. Megtettem, és szín ugyanaz jött ki, mint ami a vázlatba volt leírva. Na szóval még az agyam is zokni volt, de sebaj, majd sikerül.
Na ma már fél 6-kor fenn voltam, 8-ra mentem vizsgázni, közben HÉVpótló után rohantam, mer persze ezen a hétvégén Árpád híd és a végállomás közöt nem jár a HÉV.
Beeste háromnegyedre, bementünk hárman, elsőnek feleltem. Makogtam. Szó szerint. Még a bőr is lesült a képemről, hogy nem jutott eszembe a mentőkérdésre a válasz. Vagyis hogy Vergiliusz milyen műfajt írt még mondjuk az eclogákon kívül.
Na ja, tuuuudom, eposzt pl., Aeneist.
Tudom. Abból érettségiztem latinból.
Pfff

Na szal mondom magamban, miközben értelmesen magam elé nézek, a választ kutató tekintettel, hogy csak 2 vagy 3 legyen.
Erre:
Emese: "Jó lesz a négyes?"
Hogy jó? Hogy jó-e???
Köszönjük Emese, jó lesz nagyon az a négyes. :-)
És amióta hazajöttem mit csinálok? Görcsölök azon, hogy én azt a jegyet tulajdonképpen meg sem érdemeltem. Meg hogy nem is igazságos, és hogy nem is értem, mire kaptam. A másik énem el akar küldeni a fenébe, amiért ilyen hülyeségek jutnak az eszembe. De tényleg! Normális vagyok?
Na amúgy meg kárpótoltam magam, mert a "könnyű" Nem világvallások általános jellemzése vizsgámat olyan gyönyörűen elszúrtam, hogy nagyon.

Már fáradok. De nagyon. Végét járom, de még meg kell acéloznom magam, mert hátra van még 3. Könyvtárismeret, amit átraktam most péntekről 27-re. Így jobban jövök ki, mert nem kell szabit kivennem. Pénteken elmegyek hamarabb a melóhelyről, és csak 2 vizsga lesz. Szociológia, ami eléggé húzós, és esztétikatörténet SZÓBELI!!! Ez is érdekes lesz.

Most olvasom Platónt, a macska a változatosság kedvéért át akarja harapni a csuklómat.
De nem hagyom neki, mert friss vagyok, és még van erőm teregetni is! :-D

Nincsenek megjegyzések: