2009. június 16., kedd

Munka. Meg egyebek, de a végére jó lesz

A mai napom nem indult a legfényesebben.
Idegesít, ha az utolsó pillanatban a nyakunkba akasztanak olyan munkát, amit nem is nekünk kéne csinálni, és utána még a technika ördöge is belezogorázik.
Gyűlölöm, amikor a legnagyobb munka közben a többi ember fontoskodik, és azt hiszi, hogy én csak szórakozásból fénymásolok munkaidőben. Meg azt is, amikor nekem kell megszerelnem a nyomtatót, meg kiszedni belőle a lapokat, mert minden hónapban elromlik, pedig vadi új.
Már elbőgtem magam a fénymásolás közben, olyan ideges voltam.
Pedig tudom, nem éri meg, ráadásul kínos, mert mindenki látja.
De annyira idegesítő és megalázó dolgok történtek velem, hogy nem bírtam tartani magam.

Persze közben ott van a szó szerint "idióta" terhes kolléganő, aki nem csinál szinte semmit egész nap. Míg mi kidolgozzuk a belünket, ő tötyörög. Emberhiányban vagyunk, de neki eszébe sem jut megkérdezni, hogy mit is segíthetne. És nem rosszindulatból, úgyhogy még egy jót veszekedni sem lehet vele. Merő hülyeségből. Egyszerűen az alap dolgok nem jutnak eszébe, nem is figyel oda, nem foglalkozik vele, semmi nem jut az eszébe. Számtalanszor el lett mondva neki, a gépet kapcsolja ki, miután végez, írjon számot a napi jelentéshez, de nem csinálja. És nem azért, mert nem akarja, hanem mert HÜLYE!

Persze a nap végére felvidultam, de nagyon nehezen ment. Jó lenne értelmesebb emberekkel együtt dolgozni, akikkel lehet két szót váltani, és nem csak a bamba tekintetet és a 10 szókincsre korlátozódó válaszokat kapom.

Aztán megtudtam, hogy 3-as lett a pénteki szociológia vizsgám. :-) Pedig megint azt hittem, hogy elcsesztem.
Már csak egy vizsga van hátra, azt is meg tudom csinálni legalább 4-esre.
ha nem 5-ösre. :-))
Eddig nagyon jók lettek az eredményeim, az előző és a mostani félévem együtt pontosan 4-es átlagot ad. Tényleg nagyon remélem, hogy ez elég lesz ahhoz, h maradjak államin.
Tesóm megígérte, hogy ha nem, akkor seggberúgja magát. Mondtam, ebben benne vagyok. :-)
Meg rajta kívül van még egy őrangyalom is, aki lecseszett, h ne görcsöljek, hanem inkább legyek büszke magamra, hogy ilyen redményt értem el. :-D

Holnap lesz webkamerám! :-)))
És átmegyek a CIB bankhoz. Meg megyek könyvtárba, és kiveszek jó kis olvasnivalókat :-)

1 megjegyzés:

nóri írta...

gratulaaa!!csak igy tovább!!!:)
webakmiiii jupiiiiii!!!:)