2009. június 29., hétfő

Hét Vég!

Hétvégén anyu töltöttpaprikája által lettem kényeztetve :-)
Pedig mondták. :-) Állítólag többször is. De hát ha odafigyeltem volna, akkor nem lett volna ilyen jó meglepetés. Anyu egyébként sunyi. A lefagyasztott töltöttpaprika mellé még fagyasztott húst is tett be nekem. Pedig nem szívesen fogadom el tőle, amíg még nincs rendes munkája. Bár már megint esélyes egy újabb, de még nem merem elkiabálni.

Hmm és persze találkoztam volt osztálytásnőkkel, amit ha jól nem emlékszem, írtam is vala. és ettem, fagyikelyhet. És még mindig nem pihentem ki magam, de már azon vagyok, mert vége a vizsgaidőszaknak. A legutolsó vizsgám is négyes lett. Úgy néz ki, tiszta 4-es az átlagom, amire nagyon büszke vagyok, mert munka és egyéb elfoglaltságok mellett is meg tudtam csinálni.
Nyárra beterveztem soksok sétálást, francia tanulást és az angolomat sem ártana egy kicsit felfrissíteni.


A hétvége a mozizásé volt:

Na ez is az, ami nekem a 40 éves szűz. Nagyon sok a káromkodás benne, de ha elvonatkoztatom, akkor összepisilem magam a röhögéstől. Nagyon tetszett, igazán vicces, és meglepően épkézláb sztorija van.
Rajzoló lány érettségibálon megismerkedik egy japán fiúval, és kimegy erotikus hostessnek Tokioba. Lassan felderít egy gyilkosságot, bár a film végére nem tudni, mi volt a manga, és mi volt a valóság. Kicsit a japán filmekt vágási technikáját majmoló film, a látványvilága nagyon élvezetes, van benn pár eredeti ötlet, de a végére már nem tudtak vele mit kezdeni, és gyorsan elmosták az addig fülledt és ködös hangulatot, hogy valahogy befejezhessék.



Hát ez elég nagy csalódás volt. Egy fokkal jobban tetszett, mint a Da Vinci Kód, de annyira tettenérhető benne minden tudománynak álcázott fantasztikum. Tom Hanks sincs már abban a korban, hogy a fürdőgatyás kinézetére gerjedjen bárki is. Ewan McGregor viszont zseniális volt, persze elfogult vagyok, hiszen egyik kedvencem, de Armin Mueller Stahl mellett nem volt senki, aki értékelhető színészi alakítást nyújtott volna. Az egyetlen pozitívum a film látványvilága volt.



Soha nem tudom eldönteni egy Park Chan-wok filmnél, hogy tetszik-e, vagy nem . De meghatározónak nagyon is az, és még nagyon sokáig nem fogom elfelejteni, ahogy az Oldboy-t sem.

Nincsenek megjegyzések: