2009. június 15., hétfő

Hét vég!

Nah, meg is lenne a pénteki 2 vizsga is.
Kicsit másképp alakult, mint ahogy terveztem, mert a negyed 4-től 7-ig kihirdetett szóbeli elhúzódott, így a kezdetektől ott szobroztam, és úgy, hogy a végén 5-en mentünk be egyszerre, fél 8-kor kerültünk sorra. Utánunk még vártak vagy 6-an.
Közben a pofátlan nappalisokat legszívesebben megvertem volna. Nem érdekelte a kis taknyosokat, h mindenki menne haza, hogy az osztálytársaim másnap vizsgáznak, hogy egy másikat várnak a gyerekei, szépen és pofátlanul tolakodtak be. Közben még két idióta osztálytársamat is hallgatnom kellett.
Ahhoz képest, hogy majdnem felrobbantam, ötös lett. :-)

Utána este fél 10-re értem haza, még egy picit elidőztem a Ferenc téren, ahol egy 3tagú zenekar jazz zenét játszott, és borzasztó jól esett a lekemnek. De siettem haza, nehogy a cica készüljön éhen halni. :-) De szerencsére kitartott, amíg megjöttem.
Aztán reggel, lehet, hogy bosszúból, de felvert.

Szombaton hazamenetel, előtte az indulásig takarítás(két és fél órán keresztül), utána macsek ledobva megőrzésre, siet vonathoz, otthon anyuval trécsel, közben vásárolnivalót néznek.
Otthon macsek és kert szemrevételezés, filmek és könyvek begyűjtése.

Ezeket láttam:


Meg még régebben ezt:


Ma nagyon ki voltam, sok volt a meló. Már csak egy vizsga van hátra, azt is megpróbálom 5ösre megtanulni, remélem sikerül. Bár miért ne sikerülne? Hiszen van vagy két hetem, egy közepesen nehéz vizsgára.

Most már a cicussal vagyok itthon. Kicsit félősebb a műtét óta, mondták a megőrzésben.

De valami elmondhatatlan nyugalom az, amit érzek, miközben ülök, pötyögöm a betűket, csend van a fejemben, a cica pedig nekidönti a fejét a lábamnak és úgy alszik. Hát hiába, a mostohaanyu is jó, ha nincs az igazi. :-)

És vettem egy szép növényt:
Kicist még koszos szegény, le kell tisztítanom.

2 megjegyzés:

nóri írta...

:))
én amiota itt vagyok ezer filmet akartam megnézni...de vagy nem sikerül eldöntenem mit..vagy eldöntöm...de mire lemegy az első fél ora bealszom...ugyhogy van olyan film amit 3adik részletre sikerült megnéznem:P

Mit szolnál ahhoz,ha augusztusban ha jövök haza,csinálnánk egy gilmore maratont?:)..hívhatnánk Vadcsiiit isss!!!:)jokis pizzagilmore parti!!

bloodflower írta...

úúúú
naon jó ötlet!
válogassuk ki a kedvenc részeinket, vagy nézzük végig a hetedik évadot! :-)))
persze, vadcsi is jön!
nem kérdés! :-)

nekem most muszály az elmaradásokat bepótolni
majd csinálok olyan fillmnézős hétvégét, hogy a telefont is kikapcsolom :-)))

holnap lesz webkamim! :-)