2009. június 1., hétfő

Hét Vég!

Örül a pici buksim, mert 4-es lett a pénteki másik vizsgám is.
Most egyelőre így alakul az átlgom, amiért nagyon büszke vagyok magamra:
5,5,5,5,4,4,3 :-))
Ráadásul rájöttem, hogy nagyon kevés anyagot kell A nem keresztény világvallások vizsgára megtanulni. És a hivatalos bölcsészoldalunkon még segítség is van hozzá.
Kis gyógyír a sebemre, amit a szombati és vasárnapi szöszmötölés ejtett az akaraterőmön. Nem bírtam tanulni. Vagyis ez azért túlzás, de kevés volt, és lassan ment.
És mellette filmekkel lazítottam, és átkoztam a felettem lakókat, akik ilyenkor, a hosszú hétvégén kopácsolnak hajnal fél 1-kor.

Amúgy horkol a macska a babzsákban. Horkol. Meg vadászik. Meg murrog, meg hörög, és néha nyávog is, ez viszont éber állapotban, ami tőle nagyon is furcsa.



A régi klasszikus, gyönyörű brit akcentusú színészekkel és Paul Bettany meztelen hátsójával. :-)


Ez nem tetszett annyira, kissé hosszú és nekem túl melodramatikus, a színészi játék sem jött be annyira, de egyszer meg lehet nézni.



Ez viszont messze felülmúlta a várakozásaimat és az igényeimet. Igaz, hogy egy minőségben jó, de hiányos, és emberi árnyékokkal teletűzdelt kamerás verziót láttam, de kb. ugyanazt az élményt hozta, a maga "csavaros" sztorijával, mint annak idején Az ördög Prádát visel.

Ezt még nem tudom, de ígéretesnek tűnik:

5 megjegyzés:

vadcsi írta...

látom bejön Isla :)

vadcsi írta...

ént nézd meg a kételyt, ha eddig nem tetted volna. sokkal komolyabb szerepen ugyanez a lány. persze ott is kis naiv :)

vadcsi írta...

egyébként-tel kezdtem :)

bloodflower írta...

Igen, abban a disney paródia filmben is teccett
meg jó nézni, ahogy jáccik, nagyon kis cuki

ja, elkezdtem a mindenkéépen talánt, és nem gondoltam volna, h ez a film ennyivel komolyabb, mint amire én gondoltam
nagyon elmés párbeszédek vannak benne, és érdekes a sztorija :-)

nóri írta...

jaaaaj h egyem akis buksijááát az én tündér cicámnak!!!!:):):)