2008. június 8., vasárnap

Vége!!!!!!!

Jelentés a heti eseményekről, fontossági sorrend növekvő. Megjavult a laptopom, BIOS frissítés kellett neki. Olyan, mintha átmostam volna az agyát, de most jobb, mint új korában. a hétközepétől már netezni is tudok majd rajta. Addig Word-be írok, elmentegetem, és felpakolgatom az asztali gépre.

Hétfőn lementem Fehérvárra Zoskához, mert ugye együtt tanultunk. Idegenvezetőt játszott, dumcsiztunk is sokat, de azért mindkettőnkön érződött a feszültség. Kedden reggel elmentünk, láttunk, védtünk, mindketten 5-re, nekem dicséretes lett, mivel a megajánlott jegy is 5 volt. Köszönöm még egyszer mindenkinek, aki közreműködött a szakdoga megírásában. Azt terveztem, hogy kicsit kibővítem, kiveszem belőle az iskolás stílust, meg egy-egy részt, és elsózom valahova drága pénzért.

Kedden este még tanultunk, akkor néztük át a tételek jó részét, majd szerda reggel mentünk a szakvizsgára. Annyira nem vették komolyan, érezhető volt, hogy mindenki ment volna haza, de azért szépen, feleltünk, és mindkettőnknek sikerült. Tehát már papíron is ( igaz, csak OKJ-s, de rajtam múlik, tudok-e vele mit kezdeni) újságíró vagyok. A papír ugyan még nincs a kezemben fizikailag, mert nem maradtam ott szerda délután, de majd szólok nekik, hogy postázzák ki. :-) Köszönöm azoknak, akik szorítottak értem!

Szerda este, bár hol fáradt voltam, mégis elmentem az Örkénybe, ahol évad végére rögtönöztek nekünk egy kis bemutatót, az új Gothár rendezte Mizantrópból (aki nem tudná, Moliѐre klasszicista drámája az említett). Borzasztóan tetszett, arról kicsit később még írok.

Már nem volt nagyon erőm, meg kedvem sem tanulni, utóbb kiderült, nem is volt rá szükség. Csütörtökön már reggel kukorékoltam, délután kettőre mentem a szóbeli nyelwizsgára, ami 10 perc volt. Halványlila segédfogalmam sincs, hogy sikerült-e vagy sem. Izgultam, és néhol leblokkoltam, főleg azért, mert a kiscsaj, aki vizsgáztatott, olyan hihetetlenül cukorfalat volt, hogy ez engem teljesen lebénított. Vizsgán vagy az ellenségességhez, de általában inkább a közönyösséghez vagyok hozzászokva.

Majd meglátjuk, hogy sikerült, kb. két hét, és kiderül. Ezért is köszönöm, hogy izgultatok értem! :-)

Száraz és rövidített beszámolómat azzal zárom, hogy most épp ÁLLATI JÓL ÉRZEM MAGAM!

Elszállt a feszültség, a stressz, a nyomás, meg minden egyéb. Jó, hogy túl vagyok rajta, látom az előnyeit, a hátrányait, és tudom értékelni. nagyon sokat köszönhetek az utóbbi időszaknak, és az utóbbi két évnek is. Most következik egy újabb szakasz. Addig kitombolom magam, persze a magam módján. olvasok orrba szájba, szervezem a mozit, koncerteket, egyéb programokat, és még megvalósítok a nyáron pár dolgot, amíg el nem kezdem a sulit.

A nyugalom, és a kiteljesedés jót tesz nekem. Köszönök mindent, jó veletek!!!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

gratulaaaa!!
jajde irigyellek most!!
nekem még 5 naaaaaap...wááá..de utána nagyjábol énis ilyesmi bejegyzést fogok írni:)no megyek is vissza a jegyzetek fölé..