2008. június 1., vasárnap

Sooooooook, sokk!

Köszi Nia! Meg Nóri! Meg vadcsi! Meg mindenki, aki szorít nekem! :-)

Rám is fér. Náthás vagyok, a laptopom agyát mosom újra és újra, és elegem van. Tanulnom kell, de félek, nem lesz rá elég időm.

A következő 24 napom félig meddig rohanással fog eltelni...

Remélem túlélem. Ha igen, első dolgom lesz egy nagyot aludni, úszni és szaunázni, és végre olvasni...

Tudom, hogy ha felvesznek a fősulira, ugyanezt fogom átélni, de akkor csak nem kell majd 20féle dolgot csinálnom egyszerre...

Laptop egyelőre műkszik. Különböző utánaolvasások és az Acer-es telefonos kevés segítsége alapján rájöttünk, hogy lehet, csinálni kéne egy BIOS frissítést.
Ezt írta vki az edigital értékelési oldalán az én kis észerkémre:

"Beküldő neve Ákos

Erre a típusra mindenféleképp telepíteni kell a legfrissebb biost az acer honlapjáról. Az 1.34-es verzió alatt előfordulhat, hogy hibernálás vagy alvó állapot után a cpu-ventillátor nem indul újra és a gép túlmelegedés miatt hirtelen kikapcsol."

Nálam kb ugyanez ment. Na nekiveselkedtünk tegnap este. Most rápakoltam az összes szükséges drivert, több illesztőprogit és egyszerre mind a 3 USB-be pakoltam dolgokat, másolok, közben játszom. Egyelőre még nem kapcsolt ki. Mondjuk tegnap em, de tegnap nemlett csinálva semmi vele. meglátjuk. Remélem ez bevált.

Holnap utazom Fehérvárra Zoskához, és csak szerdán jövök. Csütörtök nyelwizsga. Pénteken végre pihenhetek, akkor csak dolgozni megyek... :-)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó tanulást és utazást... és bizony haaatalmas kalappal a büdösebbikből! :D

Névtelen írta...

Naaa? Hogyan sikerült?