2008. május 25., vasárnap

Tényállás!

Szóval van egy laptopom. Kicsi "észerke".
Van azonban vele egy kis gond. Működés közben hirtelen, bármely előjel nélkül leáll. Na most, múlt hét pénteken hozták, után aznap, meg egész hétvégén csinálta. Elvittem a héten a szervízbe, de ott azt mondták, csak akkor cserélik vissza, ha találnak valami hibát. Mondták, nem találtak semmit. Hazahoztam, egy ideig minden jó volt, aztán megint csinálta.
Úgyhogy most majd telefonálok a márkaszervízbe, és elviszik.

Hüpp. és még semmit sem csináltam vele gyakorlatilag. Kétszer lett újra telepítve, már csak be van kapcsolva, hogy működjön, és előjöjjön a probléma...

és az a baj, hogy mindennek ellenére imádom. nem bántam meg, hogy megvettem, mert rögtön elkezdtem ragaszkodni hozzá. Mondhat bárki, amit akar, ez olyan, mint a szerelem. Hiába van jobb, tökéletesebb a közeledben, úgyis arra fogsz gondolni, az után fogsz vágyni, és az kell, amely a szerelmed tárgya. Márpedig ez a kis szerkentyű az én vágyaim netovábbja.

Megjegyzendő még zárójelben, hogy most tanulnom kell, mert 3 nap úlva nyelwizsga( labor és írásbeli), június első hetében meg a szakvizsgák, utána a nyelwizsga szóbelije.

Pfűűű.... ZZZZZZZZZZ Kicsit meg vagyok már zizzenve....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Maximálisan megértem ezt a fajta szerelmet.

Apropó, milyen nyelv?