2008. május 4., vasárnap

Olvass! nom. 2

Fél 11-kor kezdtem ma el a Holdparkot, és este 10-kor fejeztem be. Tegnap este olvastam belőle 60 oldalt, de a többi 460-at ma olvastam el, majd 12 óra alatt.

Hát igen. Ál önéletrajzi, fogyasztói társadalomellenes morálregény, amelynek fő témája mégis egy job minőségben megírt Stephen King sztorihoz hasonlít. De cizelláltabb, bonyolultabb, és komolyabb.

Mégegyszer nem olvasom el, és lehet, lesz pár álmatlan éjszakám, de megérte, mert nagyon jó dolgokat szűrtem le belőle. ( Tényleg igaz, hogy az ember mindenből a neki hasznos és tetsző tanulságokat szűri le.)

Újfent megtanultam belőle, hogy az ember saját maga teremti a körülötte létező világot, és annak történéseit. Ezért bármi megtörténhet velünk. Csak tudni kell kezelni azokat az érzelmeinket, amelyek előhívták őket.

Nincsenek megjegyzések: