2008. február 11., hétfő

Ünnep!



Ma vagyok 23 éves! 22 évesen annyi minden történt velem, hogy az elkövetkező évtől már előre feláll a szőr a hátamon. Számot is vetettem, és azt hiszem, lelkileg egy kemény év áll mögöttem, ez a mostani pedig fizikailag lesz nehéz. De van egy csomó ember, aki szeret, és mellettem áll, úgyhogy menni fog ez is. Az emberi kapcsolataim kezdenek a helyükre rázódni, úgyhogy ezek után az életem többi részére kell koncentrálnom.
Kaptam sok-sok kedves ajándékot, ezek közül kettő volt számomra, a többi szuper mellett igazán emlékezetes.
Az egyik az volt, amikor azt kérte tőlem a barátnőm, hogy írjak listát, mert neki nincs ötlete. Ebből leszűrtem, hogy annak ellenére, hogy ő utolsó pillanatban vásárolós, pánikbaesős ember, mégis fontos neki, hogy olyat kapjak, amit szeretnék, és ez sokat jelent nekem. A másik egy édes kis plüssmaci, mert imádom a macikat. ( a varázsszívószál, marcipán figura, tasakos kutya, fejmasszírozó, suli kifizetés, rózsaszín top és kötény, édesség csak hab volt a tortán)
Köszönöm mindenkinek, aki emlékezett! Az ilyen dolgok nekem igenis sokat jelentenek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"ezek közül a két volt számomra."
bár ezt a tagmondatot nehezen tudominterpretálni, azért azt sikerült leszűrnöm, hogy nem az én ajándokaimnak örültél a legjobban.
Hát szégyelld magad! :)

bloodflower írta...

Szégyellem magam! :-(
És javítottam ismét! :-)))))