2008. február 13., szerda

Gondolatok!

Ma valaki mérgelődött, de nem voltam kellőképpen ráhangolódva, hogy vele mérgelődjek. A nátha elvonta a figyelmemet, és rájöttem, hogy alapjáraton nem szeretek mérgelődni.
Azért, mert céltalannak tartom. Ha vmi idegesít, akkor megpróbálom megoldani. Keresem rá a megoldást. Ha nem találom, az persze mérges vagyok, de utána lenyugszom.
Ezzel szemben azt látom, hogy mások csak hergelik magukat, és nem akarnak megoldást találni, csak mérgelődni.
Én nem szeretek, mert rossz érzésem van tőle. Olyan érzés, mintha a mérgelődéstől kicsi gennytől duzzadó kelések nőnének a testemben, amik a még több mérgelődéstől kifakadnak, és ezzel megmérgezik a testemet.
Úgyhogy alapjáraton ilyen vagyok, felhőtlen, és türelmes, és kedves azt hiszem. A több meg nem tesz jót.
Pont.

Nincsenek megjegyzések: