2008. február 13., szerda

Ma!

Ma vadcsi ( alias Bogi alias nusz) és Cat barátnőmmel voltam a Mozaikban teázni. Szülinapot ünnepeltünk, mert Cat egy nappal utánam született, én vagyok a nővér, ő meg a hugom. :-))) Jó sokat röhörésztünk, újra előjött az idétlen kisiskolás énem. Olyan jó, ha az ember néha elengedheti magát, és szinte elvárják tőle, hogy felhőtlen és bohókás legyen. :-) Szeretem.
Nosztalgiáztunk a gimis éveken egy keveset, sziporkáztunk, kaptunk ajándékot( kreatív koncepció alapján képeslapot, varázsszívószálat- amiben az a poén, h én is ezt adtam Catnak pénteken- smarties cukorkát, és szamos marcipán figurínót, ja és képeslapot). Kiöntöttem a teámat, vadcsival mindketten náthásak voltunk, de azért a hülyeséget jól bírtuk. Életemben először ettem fincsi szubvéjes szendvicset, ami kicsit drága, de a fogamra való. Így ültünk a vonaton, akkor már tényleg olyanok voltunk, mint akik "beittak".
Vadcsi mondta:
"Szerintem a Tóthok ( vezetéknévként értendő) világuralomra törnek!!!!!"
Újabb idézendő dolog, amit utólagos engedelmével elloptam tőle.
Jó volt a régiekkel a mából kiszabadulni, és a jövőbe tekinteni.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

hával tót. szal tóth. :D:D:D

Névtelen írta...

és smartiest is kaptatok. !
leendő médiaüdvöskék nem engedhetik meg maguknak ezt a gyalázatos pontatlanságot, kéremszépen. !
:)

bloodflower írta...

a médiaüdvöske javította a gyalázatos pontatlanságot, a Tóthot, és az egyéb helyesírási és fogalmazási hibákat!
:-D