2007. november 18., vasárnap

Stat! + Színházalj!

Végre sikerült beillesztenem az istenverte mérőkódot!!!!!!!!!
Nem bírom, hogy HTML-ben mindig egy vagy két karakteren múlik minden. Ráadásul annyira nem értek hozzá, de szerencsére kaptam segítséget.
Mindig elfelejtem azt a taktikát használni, hogy ha valamit nem tudok, akkor kérdezek, és nem szenvedek. :-)
Köszi Venatoris! :-*

Ja, most értem haza egy fél órája a Nemzetiből. A du.-n 3-kor kezdődő Dosztojevszkij ödögök című darab erős átdolgozását tekintettem meg. Csak annyit, hogy egy szünettel háromnegyed 7-ig tartott. Fú. A végére már nagyon zsibbadtam. A rendezés kb. Sárga Liliom szintjét üti meg. Ami annyit jelent, hogy zsúfolj a Nemzeti társulatából minél több színészt egy jelenetbe, egy színpadra; legyen sok zene, lehetőleg élő, látványos tömegjelenetek, táncbetétek, jó bonyolult történetszövés, hogy a néző a szünetben megvegye a műsorfüzetet, mivel nem érti, legyen persze hosszú, de vicces is, és a sztárszínészeknek minél több szöveges szerepe legyen. Hát ilyen volt az Ördögök is. Szép, színes, mozgalmas, hosszú, vicces, fárasztó, mulattató. De csakis délután, és hétvégén, pihenten ajánlom. Amúgy nem lesz hosszú életű, mert nem igazán érthető az egyszeri néző számára...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hmm,színház:)mi is megyünk dec 2-án a sok hűhó semmiért-re nővéremmel:) láttad már?
amugy a kortárs tánccal hogy állsz?

bloodflower írta...

A kortárs táncot is szeretem, de nem sokszor szoktam eljárni. Amit ti láttatok, arról hallottam, izgalmasnak tűnik, de momentán az a szívfájdalmam, hogy színházba sem jutok el annyiszor, mint szeretnék. :-(