2007. november 11., vasárnap

Első?

Szóval az történt, hogy a blog szerkesztése közben valamit sikeresen elállítottam. Ennek az lett a következménye, hogy belépni be tudtam, de egyetlen szerkesztő funkció sem jelent meg az oldalon. Írtam az adminnak, nem válaszoltak, más "szitiblogosok" azzal kecsegtettek, hogy nem is fognak. Elérhetőség és segítség sincs a főoldalon. Kommentet sem tudok írni, mert jóvá kell hagynom, ahhoz viszont szerkesztenem kell, amit ugye nem tudok.

Úgyhogy ez a nem túl felhasználóbarát hozzáállás arra késztetett, hogy váltsak. Ez egy jel, gondoltam, úgyhogy keresgéltem. Aki akar, megtalál a mélcímemen keresztül, és azért hagyok magam után morzsákat, amiket fel lehet csipegetni, és ki lehet jutni az erdőből.
Mivel a freeblogot már untam és valami újra vágytam, nekem a cityblog tetszett meg, de nem kezdek újra egy oldalt, ahol szinte nulla lehetőség van a blog csinosítására. Szétnéztem a blog.lap.hu-n, hogy milyen egyéb szolgáltatók vannak. Sokféle van, nem győztem válogatni. Van deviáns bolg, szexblog, a hagyományos szolgáltatók, fiatalok blogja, kutyás blog, baba-mama blog és néhány noname is. Nos itt kötöttem ki. Nekem tetszik, végre olyan, amilyet akartam, és könnyebben lehet HTML-t szerkeszteni, mint a freeblogon, vagy a cityblogon.

Hát ez van, kilinkeltem az archív blogokat, ha valakit érdekel.

2 megjegyzés:

mewmewgp írta...

Ez milyen klassz blog, sokkal jobb minta city-s :)
Hús

Névtelen írta...

haliho!!nekem is jobban tetszik!
remélem ezzel nem lesz semi galiba:)
szép hóesős estét!