2011. szeptember 29., csütörtök

English...

Jahaaaj, ez az angol óra nem olyanra sikeredett, ahogy elképzeltem. :-( Az elvárások hát...

Alapvetően az angol tanulószoba jellegű, bemész, megtanulod a dolgokat, kikérdezik, de egyedül dolgozod fel. Na van egy külön tematikus, beszélgetős óra, különböző szinteken. Hát odamentem, és gondoltam milyen jó lesz, a többi ember biztos jül beszél, meg sokat dumálnak, majd akkor jobb lesz a kommunikációm.

Na hát az volt a helyzet, hogy olyan volt, mint a suliban. Én azt hittem, hogy az emberek, akik nyelvet tanulnak tanfolyami formában arra törekednek, hogy képezzék magukat minden szempontból. Legalábbis én ilyen vagyok. Még ha nem is tudok helyesen beszélni, attól még mondom, gondolkodok angolul, és próbálom kifejezni magam. Ezzel szemben a csoport majdhogynem többi tagja a papírba vagy a füzetébe mélyedt, senki nem volt hajlandó megszólalni, és a tanárnak mindig fel kellett szólítania valakit. Aztán annyira mérges lettem ettől, hogy úgy éreztem csak az időmet vesztegetem, hogy elkezdtem beszélni. Én voltam aki először megszólalt, aki reagált a tanárra, meg aki a páros feladatokban folyamatosan beszélt. Aztán a végén mondta a tanár, hoyg elé jó húzóerő voltam, de hát nekem ez annyira nem elég. A legjobb az, ha a tanárokkal beszélek, mert ők jól kommunikálnak, és felhúznak engem is. Na hát itt nem ez volt, uh most nagyon gondolkodom rajta, hogy havi egyszer megyek csak el practice órára, vagy egy magasabb csoportba megyek, hogy legalább legyen kihez képest fejlődnöm.

1 megjegyzés:

Ab írta...

Nagyon ügyi vagy, hogy ilyen sokat írtál mostanában, benézek, de nincs erőm elolvasni, írni meg pláne, tenger melóm van.