2011. április 30., szombat

sulik...

Vettem késeket. És fel is avattam az egyiket, ahogy szépen beleszaladt az ujjamba. Nagyon alattomosak tudnak lenni ezek a felületi vágások. Hát folyt belőle a vér egy ideig.

Mostanra túl vagyok a legértelmetlenebb vizsgámon. Yuppi :-D A bácsi kicsit értetlen, nem tud beszélni, és nem tudja elmondani, mit akar. De jóindulatú volt. De azt nagyon sajnálom, hogy lekéstem miatta a bollywood filmklubról . :-(
Leadtam a szakmai gyakorlatos papíromat, meg Eszter barátnőmét is. Most írok egy beadandót, meg még kell egy másik, és azon kívül csak egy szóbelim lesz már. Kezdhetem kidolgozni az államvizsga tételeket.

Holnap anyuval megyünk mozizni.

Amúgy egyre jobban érzem magam. kezdek lelkileg is gyógyulni.

1 megjegyzés:

Ab írta...

Milyen volt a mozi?
És mi mikor filmezünk? :P