2011. április 5., kedd

Szak dolgozat!

Megírtam a szakdogát, az összegzés kivételével. A bibliográfiával együtt 45 oldal lett, sztem a végleges 47 lesz majd. Még nincs meg az absztrakt magyar és francia nyelven, az előbb említett összegzés, és néhány elírás is van benne. Még a formázással és az oldalszámozással bajlódom. De már kész.

Reggel nagyon stresszeltem, hogy mi lesz, ha nem ír a konzulensem, és vészforgatókönyveket találtam ki erre az esetre. Aztán rájöttem, milyen jó is a 3g-s okostelefon, mert megnézhetem a méljeimet :-D
És megkaptam a hőn áhított levelet fél 10-kor. Azt írta a dolgozat teljesen jó így, és mehet a köttetőbe :-D

És külön boldog vagyok, mivel nem kellett tőle segítséget kérni, nem lihegett a nyakamban, nem izélgetett, és teljesen korrekt volt végig. Önállóan dolgozhattam, nem kötött bele abba, amit írtam, az elírásokat javította ki csak, és ajánlott néhány forrást. És a végén, amikor megszültem az egészet egyedül, tetszett neki. :-D
Olyan jó érzés, hogy el sem tudom mondani. Az önálló munkám, és egy elismert szakembernek, aki feltehetően végigolvasta, tetszett a koncepció, az elgondolás és a kivitelezés. :-D Olyan büszke vagyok magamra!

3 megjegyzés:

Ab írta...

Gratulálok!!!

nóri írta...

Gratula!:)

bloodflower írta...

Köszönöm szépen nektek, akik mellettem álltatok virtuális formában is! :-D