2009. május 26., kedd

Tan!

Miközben Platón és Descartes tanaiba mélyedek, és a már nem is olyan kiscica mellettem szúnyókál, eszembe jut, hogy...
Miért akarnak az emberek mindenáron kitűnni és különleges lenni?
Miért mondják a férfiakra, hogy nős, vagyis nője van, de a nőkre, hogy házas vagy férjNÉL van?
Olyan, mint egy alárendelt birtokviszony.
Miért nem tudnak az emberek egymás mellett békében élni?

Na hát igen. Ilyenek jutnak eszembe. Humánetológia tanulás közben, amikor a párválasztásról és párkapcsolatokról olvastam, szintén érdekes dolgok kavarogtak a fejemben.

4 megjegyzés:

vadcsi írta...

ne felejtsd ki a férjezettet sem, ez a nős párja tulképp.

bloodflower írta...

én még nem hallottam senkitől élő szóban, hogy "férjezett vagyok"
csak hivatalosabb megfogalmazásban

de tény, hogy ez is létezik, csak sajnos nem használják

vadalma írta...

figy, mi volt a vizsgán?

bloodflower írta...

5-ös lett! :-)
Ez a biblia, a másikat még nem tudom, az írásbeli volt, és még nincs kijavítva.