2009. május 5., kedd

...

Hát igen. Nos a hosszú hétvégém jó rövidre sikeredett, mármint pihenés szempontjából, mivel a náthám vhogy hosszabbra nyúlt, mint kellett volna. Eléggé vacakul voltam. De hál istennek a doki bácsi kiírt, úgyhogy csak csütörtökön megyek dolgozni, és addig gyógyulhattam és pihenhettem.
Most kivételesen orrcseppet is használtam, ami egyszerűen mennyei. Meg kaptam szemcseppet is.
És otthon is voltam, mondjuk nem volt valami felhőtlen az anyák napja, de vittem anyunak filmet, a Bor, mámor, Provence -t, és együtt megnéztük.
Holnap még itthon, aztán csütörtökön vissza a bányába, pénteken meg suli. meg szomaton is. Meg a következő héten is. Utána meg már 20-án lesz az első vizsgám. Anyu szülinapján. Remélem szerencsét hoz :-))
Soksok vizsgám lesz, és soksok filmet néztem meg az alatt az 5 nap alatt.
Lássuk csak.
7 epizód dr house, amit már eddig leadtak kint a foxon, úgyhogy tudom azt, amit még tévékettes nézők nem :-)
Kabalapasi, Monday-Hétfő(japán dráma, nem túl jó, de groteszk és érdekes)
Get smart , Zsenikém, az ügynök haláli - nagyon jó!!!!
Csak a testeden át - elég jó, lehet rajta párat röhögni

Még tervezem a 10 perc csellót, a Manderley-t, a Sympathy for Lady Vengeance-t avagy a bosszú asszonyát, A hegy gyomrában sorozatot, az Európa képekbent, az Ichi, the killert anime és élő szereplős változatban, a Dan és a szerelmet, a Spanom csaját, a Rajzolt gyilkosságot, és A kör eredeti japán verzióját, a Ringut megnézni. De ezek még mind tervek, nem tudom, menniyre lesz időm a vizsgaidőszakban. Horrort akkor biztos nem fogok nézni. :-)

Nincsenek megjegyzések: