2009. május 22., péntek

a hetem...!

Túl vagyok a héten a rázósabb vizsgákon.
A filozófia 4-es lett, a humánetológia 3-as. Ha nagyon megerőltetem magam, és tegnap fenn maradok éjfélig, akkor lehet, 4-es is lenne.
Ma a filmes tanárom az egy hete elküldött dolgozatra azt írta vissza, hogy "igen jó dolgozat" :-)
Kezd jól alakulni ez a félévem. Még a másik, múlt szombati filozófia miatt aggódom, mert azt tényleg nagyon nem tudtam.
Holnap is lesz egy, de az nem lesz vészes, ma nekiállok, és tudom is.

Itt volt ma anyu, hozott kaját, cserébe megleptem szülinapi filmmel, csokival, meg franciakrémessel. :-) Jót dumcsiztunk, a macska kinyomta a kezéből dörgölőzéssel a kv-t, demi a pólóján landolt, de nem baj, mert jól áll neki a póló, amit adtam. Vadalma csinálta még nekem egyik névnapomra. Szép üde kék. Lehet, végre lesz munkája anyunak.

Most amúgy Etikatörténetet tanulok.

Nincsenek megjegyzések: