2010. december 16., csütörtök

Vizs Ga!

Mindig azt hiszem, hogy van az a pont, aminél már nem lehetek fáradtabb. De tévedtem. :-D

Meg volt a nagy vizsga, bácsi később jött, kivételesen jól jött, mert nem a hülye 28-as villamosnak beraktak egy olyat, ami a 3-as vonalán szokott lenni. Szóval késtem egy csöppet. Megírtuk a kemény 10 kérdéses röpikét, hát igen. Ugyanaz a bajom, mint a filozófia vizsgával. lehet h rövid és könnyűnek tűnik, de sokkal nagyobb az esély rá, h elcseszem. :-/ Mindegy, görbüljön, az a lényeg.

Ebédeltem Nellivel, elmesélte, h összejött egy fiúval. :-) Örülök, tényleg, jót fog tenni neki.

Most tanulok a holnapi céges angol félévzáró dolgozatra.

2 megjegyzés:

Ab írta...

Sikerültek a vizsgáid? Gondoltam rád tegnap (meg tegnapelőtt is :) ).

bloodflower írta...

Á, még csak egy volt, pénteken meg szombaton az elmaradt órákat pótoltuk be. Ma meg szerdán lesz 2-2, tessék nekem akkor is szurkolni! :-D