2010. december 21., kedd

Eszmék és futtatások...

A tegnapi szóbelim sikerült, 4-est kaptam, az egyik beadandómat is kijavította a tanár, arra 5-öst adott. Az indiai filmes vizsgai megalázóan könnyű volt, kaptunk két borzasztó könnyű esszékérdést. Holnap megint lesz kettő írásbeli, azok már nehezebbek, nem nagyon szeretem a "stőrös" vizsgákat. Remélem hamar túl leszek rajta.

Aztán már csak egy munkanap, és este Nellivel színházba megyünk, este nála alszom, reggel sütünk-főzünk és délutánig hármasban karácsonyozunk. Juj de jó lesz :-D Már nagyon várom.

Ma délután volt bent a cégnél csoportkarácsonyozás. A mai bent töltött nap folyamán és a karácsonyozáson pár dologra rájöttem, amiket már mondtak mások is, csak nem akartam meghallani.
Az egyik, hoyg egészen rosszat tesz nekem ez a hely, mert olyannyira lerontja a hangulatomat, hogy legalább 10 évvel idősebbnek érzem magam egy bent töltött időszak alatt. A másik, hogy ne érzem azt, hogy közéjük tartozom. Leszámítva két embert, azok, akiket kedveltem/kedvelek elmentek már tőlünk, vagy ma nem voltak ott.
Már nagyon vágyódom máshová. De nem izgulok.

Elterveztem, hogy jövőre találok új munkahelyet, ahol több pénzt keresek és jól érzem majd magam. És utána lesz egy saját albérletem, ahol csak én fogok lakni. egészen jó tervek ugye? :-D

A segítő foglalkozásra tett kívánságaim is meghallgatásra találtak, hála Ab-nak. Köszönöm! :-)

Nincsenek megjegyzések: