2010. december 19., vasárnap

Ve(zs)ga...

Kissé kimerült vagyok. De most legalább az agyam, és nem a testem van leterhelve, ami egy fokkal kellemesebb érzés.
Lassan de biztosan haladok. A szombati sulis nap nagyon jó volt, főleg, mivel nem volt a tanár, akivel egész nap lettünk volna, csak az utolsó órán. Beteg lett szegény, ezért az első két órát helyettesítették. Az első montázs óra, egy fiatal fazon volt, tök jó fej, nagyon interaktívan csinálta meg az órát és látszott rajta, h fontos neki, hogy megértsük, amit magyaráz. Aztán a filmtöri órát Báron tartotta. Konzultáltam vele, h még semmit nem haladtam szakdoga ügyben, megértő volt, megbeszéltük, hogy akkor beírja hivatalosan h már volt egy konzultáció, és akkor legfeljebb egy másik alkalommal jelentkezem, hogy mivel haladtam.
Amúgy egy igazi show man, imádom amikor vacak hollywoodi filmeket aláz a porba egy cuki megjegyzéssel. :-D Isteni jó fej, hülyére röhögtük magunkat az óráján. A kritikaíráson elővettük az én kritikámat is, ott már az a tanár volt, aki hivatalosan is tartja az órát. Volt néhány építő megjegyzése, de láttam rajta, h valami baja van a kritikámmal. De ha kapásból az osztályomból volt két ember, aki azt mondta rá, hogy ez így jó, ahogy van, és tetszik neki, akkor sztem a hétköznapi emberekhez eljutott, h mit akartam mondani. Elvégre nem a Filmvilágban publikálok.

Holnap déltől szóbeli, aztán fél 4-től indiai film vizsga. Kedden meló megint, aztán szerdán megint vizsga. Jahaaaj, csak lennék már túl rajtuk. Utána ha nem cseszem el egyiket sem, akkor még van kettő, és letudtam a vizsgaidőszakot.

Nincsenek megjegyzések: