2010. december 15., szerda

Ma...

Szeretek Erikához járni, mindig felnyitja egy-egy beszélgetésünk a szemem és néha nagyon vicces, néha pedig borzasztó nyomasztó felismeréseket élek meg.
Hazafelé a Blahán az aluljáróban vettem anyunak egy könyvet karira, pont olyat, amit szerintem imádni fog. Kis dráma, kis mediterrán hangulat megfűszerezve konyhafilozófiával.
Az aluljáróban belefutottam egy segélyszervezetbe, akik vagy tüntettek, vagy csak kivonultak és a hajléktalanoknak segítettek. Ha jól láttam ruhaosztás is volt, és egy páran doboltak, meg egyéb hangszerekkel verték az ütemet.
Nagyon jó hangulat volt, szeretem a dobokat, főleg, ha így tömegesen gyűlnek össze emberek egy kisebb csoport körül.

7 megjegyzés:

Ab írta...

Van egy film A látogató (Visitor). Bár nem bollivoodi de nézd meg. :)
Német film, arról szól, hogy van egy professzor, aki x helyen él, és y helyen van még egy lakása, és egyszer amikor arrajár, talál benne egy házaspárt, akiknek valaki kiadta a lakást. Tovább nem mesélem, a lényeg, hogy sokat dobolnak benne, és a prof tanul is dobolni. Nem rendes dob, hanem talán tamtam, de nem értek hozzá. :) (Dob nélkül is mondanám, hogy nézd meg. :) )

Ab írta...

Hoppá hazudtam, mert amcsi film, de ettől még jó. :)

bloodflower írta...

Hú de ismerős, én ezt lehet egyszer régen már láttam. No majd meglesem. :-) Persze csak az indiai és francia újhullámos filmek után.

Azért van sok amcsi film, ami jó. Sőt!

Ab írta...

Mondjuk pl a tégla az rettenetes. Illetve, ha nem lett volna a Szigorűan piszkos ügyek, akkor jó lett volna, de így...

http://www.youtube.com/watch?v=f-kj4WxKsvo

bloodflower írta...

Az tényleg nagyon rossz. Viszont mennyire jó a Vanília égbolt! :-) És az eredeti is nagyon jó, a Nyisd ki a szemed!

Ab írta...

Hm egyiket se láttam még valahogy, már párszor elolvasgattam a Vanilia ismertetőjét, de valahogy nem fogott meg, de majd akkor teszek vele egy probat.

bloodflower írta...

A rendező készítette a Majdnem híres c. filmet is. Az is naaaagyon jó, vicces és cool meg minden, tele isteni képi megoldásokkal.