2010. december 10., péntek

Kor!

Tegnap (igen, az óra szerint a tegnap még határozottan tegnapot jelent) belenéztem a tükörbe, és megláttam az első halvány szarkalábakat a szemem alatt. És örültem nekik. :-)
A 30. szülinapomat ujjongva és juhéézva fogom ünnepelni, hogy végre harminc lettem.
szeretem, ha meglátszik rajtam a kor. Annyi ideig voltam fiatalos, és kortalan, hogy elegem lett belőle. Persze biztos ki fogok akadni, ha az első igazi jelét látom az öregedésnek.
De fiatalos géneket örököltem, nem vagyok hajlamos a korai öregedésre.
Valaki azt mondta, 35 évesen fogok a legjobban kinézni. Tehát még várnom kell 10 évet.

Á propos, én voltam hétfőn, St Miklós napján fodrásznál. Nagyon jó lett, az egészet befestette barnára, ami néhol feketének tűnik. Szeretem ezt a színt, szerintem illik hozzám.
Majd biztos készül róla kép.

20 megjegyzés:

Ab írta...

Szerintem most is gyönyörű vagy...

bloodflower írta...

De édes vagy, köszönöm szépen! :-D
Bár nem biztos, hogy ha reggel az ágyból kikászálódva látnál, akkor is ezt mondanád. :-DDD

Ab írta...

Hmhmhmhmhmhmhm
Hú ez mekkora labda.... nehéz is nem lecsapnom. :)

bloodflower írta...

Látod, látod...
:-D

Ab írta...

Ja és hol a kép? :) Kérek egy normálisat, meg egy reggel kikászálódóst. :P

bloodflower írta...

A reggel kászálódóst nem vállalom az internet széles közönsége előtt. :-)
A "normális" meg coming soon. :-D

Ab írta...

Küldtem mailt. :P

Ab írta...

Egyébként meg az igazi szépség belülről jön, és az reggel is benne van az emberben, csak lehet, hogy akkor nehezebb meglátni. :)

bloodflower írta...

Jaj de drága, bár elnézve a két komment közötti időkülönbséget, ezt elég sokára ötölhetted ki :-DDD

Ez egyébként olyan, mint a kockahas, ami minden pasinak van, csak néha a sörhas eltakarja. :-)))

Ab írta...

Na ha már le lettem szólva, elmondom, hogy napküzben lenyomtam a 8 órám, utána elmentem társasjátékozni (4 félével játszottunk 3-at nyertem) és 10-kor mikor hazaértem, már pöttyet agyilag fáradtam zuttyantam le a gép elé, megirtam levélke, aztán kajcsi, meg egyebek, és közben rájöttem, hogy elfelejtettem leírni a szépséges üzenetet, na merengés, hogy még 1 mail, vagy ide, de mi van, ha nem is olvasod ezt a ládádat és lemaradsz örökbecsű soraimról (:P), úgyhogy végülis ezért került ide. :)

Hm nekem se sörhasam, se kockahasam nincs, most akkor micsináljak? :)

bloodflower írta...

Még jó hogy van önérzeted :-D

Hát lehet a tied félúton elakadt, mert nem tudta eldönteni, h sörhas vagy kocka legyen :-)))

bloodflower írta...

Na várjál...
Társasjáték?
:-DDD

Ab írta...

Naná hogy van önérzetem, tudom, hogy különleges pasi vagyok.
Aztán, hogy különlegesen hülye, vagy jófej, vagy akármi, azt mindenki eldönti magának. :) Aztán lehet, hogy csak egy vagyok a sok közül.

Ez inkább sütihas. :)

Mi az, hogy na várjál társasjáték és sok kacarászás?
A tegnapi 8 fős társaságból 1nek unokája van már. :)

bloodflower írta...

Weheheee, sütihas, ez nagyon jó :-DDD

Egyébként mindenki egy a sok közül. :-DD

És te vagy az az egy, akinek unokája van? ;-)

Ab írta...

Bizonyos értelemben lesz unokám.
Volt koleganőmet mindig picilányomnak hívtam (nem a korkülönbség miatt, hanem mert olyan kis szertelen :) ) és február közepén szülni fog. :)
A 8 megjelent emberkéből volt egy 20 év körüli házaspár, a 62 éves nagypapa, egy 40 körüli házaspár, 2 35 körüli emberke meg én a 34 évemmel, szóval ez komoly dolog. :) Pl van olyan társasjáték, amiből van világbajnokság is. Igazából a társasjátékkal is az a baj, mint az animekkel, ismer az ember 3-at, aztán azt hiszi, hogy ezzel ki is fujt. Pedig van több mint 40000 féle társas, a tök egyszerű 1 mondatos szabály és a 1,5 órás szabályismertető között rengetegféle. És van amelyik 1 mondatoshoz is kell nagyon komoly agymunka.

Sütihas ja, meg szaloncukorhas meg ilyenek, bár mostanában visszafogom magam, nem kívánom annyira, meg év elején fogytam 15 kilót, aztán igyekszem nem visszaszedni. :)

Van az a mondás, hogy mindenki egyenlő, csak van akik egyenlőbbek. :)

bloodflower írta...

"társasjátékkal is az a baj, mint az animekkel, ismer az ember 3-at, aztán azt hiszi, hogy ezzel ki is fujt."

Hát ez zseniális, enneél jobban én sem tudtam volna megfogalmazni :-DDD

Szaloncukor has :-DD Az olyan, hogy a két vége meg van kötve? :-DD

A Brian életében volt ilyen:

Brian: Legyetek egyéniségek!
tömeg: Igen, egyéniségek leszünk!
vki a tömegből: Én nem!

Ab írta...

Hm, azért ezt az oldalt így végignézegetve. De édes, de drága, zseniális, ez nagyon jó. :) Hízik a májam. :)

Amúgy a társasjátékozás is egy ilyen véres posztós dolog, le van nézve, amíg rá nem szánja magát az ember, és rá nem jön, hogy hoppá, ez mégse olyan egyszerű. Ja vasárnap egész napos társasjátékozás lesz. :)

Hasilag nem a formája a lényeg, hanem ami benne van, bár ugye alul meg van kötve, mert nadrágszíj. :)

Brian életét nem ettem, az valahogy kimaradt. :)

bloodflower írta...

Akkor ne is ábrándítsalak ki, hogy a dicséret a kommentek tartalmának szólt? :-D

Egész napos társasozás, azta. Nekem vasárnap tanulás jut :-/

Ab írta...

Én úgy gondoltam, hogy a kommentek tartalmának szólnak, miért te mire gondoltál, hogy gondolok? :)

Este meg kimegyünk majd a forraltbor főző versenyre. :) Amúgy meg megérdemlem 1,5 hónapja ez az első hétvégém, amikor azt csinálok amit akarok. :)

bloodflower írta...

Remélem jól telt a másfél hónapja első szabad hétvégéd. :-)

Ja hét én? Hát semmire. :-D