2009. október 17., szombat

Buláj

Olyan, de olyan jót buliztam én ma este a Szeparé bisztróban, hogy ez már nagyon rég fordult elő velem. Táncoltam, üvöltöttem a zenére, és annyira el tudtam lazulni, talán még be is csiccsenteni egy pohár bortól, hogy ez voltam igazán én.
A barátnőim is azt mondták, hogy ez nagyon jót tett nekem.
(Ott volt mellesleg Palcsó Tomi, és állítólag Michelle Wilde is, akit nem láttam, csak valaki megkért, hogy kérdezzem meg tőle miért van itt :-D )
Még a fenenagy roki és bacharta képességemet is tudtam csiszolni, bár egyszer annyira belemelegedtem, hogy el is estünk Eszter kolleginával.
Mikor már kicist idegesített a sok részeg és nálam magasabb ember, akik majdnem elsodortak, eljöttünk.
De ez most annyira de annyira jól esett, és olyan felhőtlenül éreztem magam...

Nincsenek megjegyzések: