2009. október 25., vasárnap

Nézz!

A hétvégét kissé betegen, de elvonulva a világtól, nyugalomban és csendben töltöttem maximális pihenés és a lehető legmohóbb filmnézés közepette.
Jó is ez a csend, mostanában nem volt benne nagyon részem, de ez nemsokára meg fog változni.
Felleltem egy másik albérletet, és 2 hét múlva költözöm, egészen pontosan november 7.-én.
Kisebb lesz a szobám, de sokkal csendesebb a környék, és a lakás is, ami szintén társbérlet. Téglaház, öreg nénikkel és bácsikkal a szomszédban. Az egyetlen negatívum, hogy a negyediken van, és nincs lift. Mindegy, majd szálkásítok. :-)
Várom már nagyon, mert hosszútávon azért nem jó a belvárosban lakni, nem tudok kikapcsolni a sokféle zajtól és ingertől.
A leendő közelében lesz egy könyvtár, művközpont, közel lesz busszal egy uszoda, ami egészen jól néz ki a képek alapján. A közlekedés is jó viszonylag, nem veszítek vele sokkal többet, és még mindig jobb, mintha ingáznék vonattal. Nem lesz sajnos cica, ami nagyon szomorú, mert hozzászoktam ahhoz, hogy a kis szőrössel hárman leszünk, de hát minden változásban van egy kis áldozat is. Viszont lesz íróasztalom, ami jól fog jönni a tanulásban és az alvás is kényelmesebb lesz egy foggal, mert lesz egy kinyitható kisebb kanapé, amin fekhetek. Már csak rá kell vennem magam, hogy dobozoljak.

Most, hogy itthon voltam, és pihentem, hatalmas mennyiségű filmet néztem meg megint.

Nincsenek megjegyzések: