2007. december 8., szombat

Válasz az Univerzumra.

Mivel mostanában inkább a magányra vágyom, és hogy agyilag is pihenhessek kicsit, nővérem e-mailben reagál a velem kapcsolatos dolgokra. :-) Többek között arra a bejegyzésemre is, amit 6-án írtam, de kitörültem. Nem lett az igazi, csak a felgyülemlett feszültséget írtam ki magamból, de annak nem volt sok értelme. Nos, tesóm írt pár érdekes dolgot, van, amivel egyet értek, van, amivel nem, de levontam a végkövetkeztetést, és tanultam belőle. Meg persze a masszőrrel folytaotott beszélgetésből. Önuralom, tudatos gondolkodás, magammal való elégedettség, egészséges gondolatok. Ha elfogadom a saját változékony énemet, mindenki másét is elfogadom. Ha tudom, hogy holnap olyan leszek, de ma még ilyen vagyok, nem fogok meglepődni a világ és a körülöttem lévő emberek változékonyságán sem. Azt hiszem ez egyszerűnek hangzik.
A levél:

From: Cornelis Escher
Date: 2007.12.07. 23:53
Subject: RE: univerzuumos
To: Husika

skizo vagy? :)

...sztem ha ilyenek járnak napi szinten az agyadba és folyamatosan görcsben meg stresszben vagy, az semmiképpen nem természsetes állapot, hanem sztem valami van a szervezetedben, aminek nem kéne, saját tapasztalatból azt mondanám, hogy vegyszer/méreg

Szóval gondolj bele, sztem csak ezen múlik.
Ha nincs vegyszer a szervezetedbe, máris másképp látod a nehézségeket, amíg meg még nem tisztult ki, addig kell egy kis önuralom, hogy ne foglalkozz azzal, ami nyomaszt.

Az a lényeg, a magány és az elszigeteltség érzése nem alapvetően az emberi lét velejárói,
max annyiban, mint a baktériumok, hanem valami "szellemi betegségre", zavarra utalnak,
nézz csak meg egy egészséges embert/ vagyinkább kisgyereket, azon jobban látszik, h. egészséges-e/.


Milyen igaz.....

Nincsenek megjegyzések: